Trajnostna praksa slovenskih podjetij
29. 3. 2021 - 2. konferenca trajnostne transformacije, ki bo potekala 31. marca 2021 med 14.00 in 17.00 - prinaša vpogled v dosedanjo slovensko prakso trajnostnih korakov v prihodnost.
Pod drobnogled bomo postavili 18 govorcev iz 13 slovenskih podjetij. Spregovorili bodo o lastnih spoznanjih in doživljanju procesov temeljite transformacije poslovanja od vstopa v program Trajnostne strateške poslovne transformacije do danes.
V prvem delu dogodka bomo v treh zaporednih tematskih pogovorih spoznali konkretne izkušnje devetih podjetij, ki so že stopila po poti trajnostne strateške poslovne transformacije. Namen pogovorov znotraj posameznih sklopov je predvsem praktičen prikaz celovitega procesa, ki so ga deležna podjetja v programu, ki že dve leti poteka pod okriljem SPIRIT Slovenija. Z njimi se bodo pogovarjali člani ekspertne skupine mentorjev v tem programu.
V drugem delu posveta bomo spoznali konkretne projekte, razvite v načrtovanem in vodenem procesu trajnostne transformacije poslovanja v štirih podjetjih, ki so že začela izvajati svoje zastavljene trajnostne poslovne strategije.
Zadnji del konference bo namenjen podjetjem, ki bi se želeli seznaniti s procesi programa TPST pod okriljem SPIRIT Slovenija ter pogojev za sprejem v program preko javnega razpisa z naslovom »Spodbujanje trajnostne poslovne strateške transformacije in razvoj novih poslovnih modelov v slovenskih podjetjih za lažje vključevanje v globalne verige vrednosti«.
Cilj razpisa je vključitev malih in srednje velikih podjetij v proces trajnostne poslovne strateške transformacije. Zaradi porabe razpoložljivih sredstev za prijavitelje iz Zahodne kohezijske regije, je prijava na zadnji razpisni rok, 23. 4. 2021 možna le za prijavitelje iz Vzhodne kohezijske regije.
Na konferenci bodo podeljena tudi priznanja 35 slovenskim podjetjem ob uspešno opravljeni Akademiji trajnostne poslovne strateške transformacije v letih 2020 in 2021.
Prijava na konferenco je mogoča do 30. marca 2021. Elektronsko prijavnico in več o dogodku najdete tukaj, več o razpisu pa na naslednji povezavi.