Za zaključene skupine osnovnošolcev in srednješolcev smo pripravili dvourne naloge, pri katerih mladi dodatno razvijajo svojo ustvarjalnost, inovativnost, delo v skupinah, načine reševanja izzivov in podobno.
Namen dve urnih nalog je skozi praktične primere pokazati neverjeten kreativni potencial, ki ga imamo vsi, tudi vaši učenci, dijaki in študentje.
Rezultati izvedenih nalog bodo zagotovo številni zgrajeni stolpi in ograje iz zobotrebcev, narisani stripi, na glavo obrnjene pravljice, izboljšano šolsko okolje, kopica novih kreativnih idej in veliko smeha.
Velika večina udeležencev bo spoznala, da imajo izjemen kreativni potencial, ki ga je potrebno le zbuditi. Naučili se bodo, kako s poglobljenim razumevanjem, hitrim ukrepanjem in prototipiranjem reševati kompleksne probleme in razvijati nove rešitve. Spoznali bodo, da so dobre zgodbe najboljši način predstavitve in da slika lahko pove mnogo več, kot samo beseda.
Kdo ve? Mogoče bo kdo izmed udeležencev nekoč celo razvil nove izdelke in rešitve, ter tako prihodnjim generacijam reševal probleme in s tem ustvarjal kakovostna delovna mesta.
Vse naloge so zasnovane za 20 udeležencev – osnovnošolcev od 5. razreda naprej in za srednješolske dijake. Možno jih je izvajati tudi v večjih skupinah, vendar je potrebno temu primerno povečati količino potrebnih materialov in število izvajalcev.
Vsaka naloga pokriva več ključnih področij, zato se lahko s pomočjo spodnje tabele samostojno odločite, katere naloge boste izvajali, glede na lastne želje ali potrebe udeležencev.