Podeljene nagrade netko 2009

Podeljene nagrade netko 2009

Podeljene nagrade netko 2009

29. 10. 2009

Podelili nagrade za najboljše poslovne in upravne spletne strani v Sloveniji.

GZS-Združenje za informatiko in telekomunikacije, JAPTI in Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo - Direktorat za informacijsko družbo, so na današnji večerni slovesnosti v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije podelili nagrade za najboljše poslovne in upravne spletne strani v Sloveniji. Zbranih je bilo skupno 151 prijav podjetij in institucij, letos pa je bila prvič prelomno podeljena nagrada za najljubšo spletno stran uporabnikov - glas ljudstva. Uvedbi te kategorije je botroval pomen, ki ga splet nosi za prebivalce razvitega sveta v smislu ustvarjanja specifične realnosti, duha časa, optimizacije in informatizacije delovnih in življenjskih procesov ter komunikacijske svobode. Nagrada netko predstavlja institucionalno pobudo, ki promovira uvajanje spletnih praks in izboljšanje kvalitete spletnega prostora v križanju spletnega in poslovnega.

Nagrajenci letošnjega izbora za nagrade netko po kategorijah (z obrazložitvami) so:

1. Predstavitve podjetij s področij industrije, storitev, trgovine in financ

Sveže prenovljeno spletno mesto Mobitela se je izognilo tradicionalnim pastem kompleksnih predstavitev. Kljub težavam z detajli izvedbe je prevladala odlična organizacija vsebin in indici iskrene naravnanosti na potrebe uporabnikov.

2. Predstavitve institucij s področij državne in javne uprave

Niti malo trivialna naloga predstaviti delovanje kompleksnega mehanizma mestne uprave je nadgrajena z dejansko delujočim vključevanjem javnosti. Transparentnost in odgovornost, ki jih to spletno mesto uvaja, občanom napovedujejo dobre standarde v letu lokalnih volitev.

3. Mediji in informativni portali

Kolosalnost medijskih projektov pogosto odvleče pozornost od potrebe, da bi osnovne funkcije dobro delovale. Ravno ta usmerjenost izvajalcev na jasnost in uporabnost je prepričala žirijo, da je nagradila dovršenost aplikacije, kakršno bi jo mnogi mediji že zdavnaj morali ponuditi.

4. Spletne storitve

V ostri konkurenci odličnih spletnih storitev je prenovljeni IUS-info navdušil z izrazito subtilnim in kritično koristnim naborom funkcionalnosti pri konzultiranju verzij zakonodaje ter z razumevanjem svoje vloge kot spletnega epicentra za slovenske pravnike.

5. Produkti in blagovne znamke

  • Naslov spletne strani: http://www.itak.si/
  • Lastnik: Mobitel d.d.
  • Izvajalec: Planet 9 in Renderspace.

Žirija je pri projektu Itak želela predvsem nagraditi inteligentno rabo široke palete sredstev za vzpostavitev blagovne znamke na vseh spletnih lokacijah, kjer uporabniška javnost organizira svoja digitalna življenja. Superiornost projekta se odraža tudi v množičnih pozitivnih reakcijah uporabnikov na vseh platformah.

6. Celovit spletni nastop organizacije

Prenovljeno matično spletno mesto Mobitela in cela mala galaksija spletne pojavnosti blagovne znamke Itak sta bila glavna argumenta za to nagrado. Velika prenova spletnega nastopa podjetja v sezoni, kot je bila ta, je dober opomnik vsem akterjem na trgu, da bomo še naprej živeli in delali.

7. Inovativno komuniciranje in poslovanje s ciljnimi publikami

  • Naslov spletne strani: www.7dni.com/zanaravo
  • Lastnik: ČZP Večer, d.d.
  • Izvajalec: Uredništvo tednika 7dni, marketing Večera, internetno uredništvo Večera

Po šolski definiciji je internet velika skupina ljudi, ki jih povezuje tehnologija.

Med vsemi tehničnimi in oblikovalskimi inovacijami je žirija to leto izbrala inovacijo na področju vključevanja uporabnikov in stimuliranja osnovnega človeškega aktivizma. Upamo, da bomo naslednje leto videli še veliko ljudskega interneta.

Agencija leta

Renderspace d.o.o.

Kompetentnost Renderspaceovih načrtovalcev, oblikovalcev in programerjev je dokazano odlično usmerila spletno komuniciranje in delovanje širokega nabora klientov ter s tem doprinesla višji kakovosti slovenskega Interneta v celoti.

Mlada agencija leta

Neolab, razvoj informacijskih rešitev, d.o.o.

Komaj dve leti stara agencija je to leto presenetila s štirimi deli v ožjih izborih in tudi s kakovostnim lastnim spletnim mestom, na katerem živo komunicira s svojimi klienti in stroko. S to nagrado želimo predvsem nagraditi Neolabovo inteligentno izogibanje klišejem in napor, da bi izboljšali slovenski spletni prostor.

Favicon

Ustvarjalci odličnega spletnega mesta Hov-hov so razumeli, da je pomembno posvetiti pozornost tudi najmanjšim stvarem. Pri nagrajenem faviconu je prepričala ideja, da bi predstavil glavni koncept in ne samo logotip projekta.

Glas ljudstva

Zmagovalec ljudstva je razglašen na podlagi štetja enega klika iz enega IP dnevno, spletna stran http://www.mimovrste.com/ pa je zbrala skupno kar 402 klika.

Nazaj