Bodite pozorni: vedno nova in vse več lažnih sporočil

Bodite pozorni: vedno nova in vse več lažnih sporočil

Bodite pozorni: vedno nova in vse več lažnih sporočil

24. 11. 2022

Finančno upravo RS zavezanci vsak dan že skoraj dva tedna obveščajo o sporočilih, ki naj bi jih dobili od Finančne uprave glede preplačila davka. Opozarjajo, da gre za poskuse prevare in lažna sporočila. Ne nasedajte in nikamor ne sporočajte ali vpisujte svojih podatkov.

Objavljeno: Finančna uprava RS, 16. 11. 2022, www.gov.si

Finančno upravo RS zavezanci vsak dan že skoraj dva tedna obveščajo o sporočilih, ki naj bi jih dobili od Finančne uprave glede preplačila davka. Opozarjajo, da gre za poskuse prevare in lažna sporočila. Ne nasedajte in nikamor ne sporočajte ali vpisujte svojih podatkov.

Vsak dan so lažna sporočila novih oblik in vse bolj dodelana tako, da so vizualno vse bolj podobna pravi celostni grafični podobi Finančne uprave. Vse zavezance ponovno pozivajo, naj bodo skrajno previdni. Gre za prevaro in lažna sporočila.

Kaj lahko naredite?

Sporočila izbrišite in nikamor ne vpisujte in ne sporočajte nobenih podatkov.

Svoje podatke glede stanja plačil in obveznosti na Finančni upravi lahko v vsakem trenutku preverite v eDavkih.

Lahko se z vprašanji obrnete na njihov klicni center na številko: 08 200 1001 (za fizične osebe) in 08 200 1003 (pravne osebe).

Finančna uprava sproti sledi novim sporočilom, o stanju tudi obvešča SIGOV-CERT, ki sproti blokira oziroma odstranjuje lažne

spletne strani, ki jih zlonamerno ustvarjajo nepridipravi.

Poskus prevare po elektronski pošti

Nazaj