Brezplačna podjetniška sreda - »7 ključnih orodij in taktik vsebinskega marketinga«, Ljubljana

Brezplačna podjetniška sreda - »7 ključnih orodij in taktik vsebinskega marketinga«, Ljubljana

10. 12. 2013

Datum: 11. december 2013, od 14.00 do 16.00 ure

Kraj: Tehnološki park Ljubljana (konferenčna dvorana, pritličje stavbe B), Tehnološki park 19, Ljubljana

Vas zanima, zakaj je nov pristop h komuniciranju in marketingu izjemna priložnost in zato skorajda »must have« za mala in srednje velika podjetja, ne pa zgolj »wish to have«? Vas zanima kako lahko orodja vsebinskega marketinga prispevajo k uspešnosti vašega podjetja ali projekta?

Potem ne zamudite posebne brezplačne delavnice s področja vsebinskega marketinga, na kateri boste spoznali ključne elemente dobro razvite marketinško komunikacijske strategije:

  •  »Content marketing« je sodobna, za mnoge kar revolucionarna komunikacijsko prodajna strategija, ki omogoča zelo učinkovito komuniciranje s ciljnimi kupci in partnerji. In največ lahko pri njenem razvoju naredite kar vi sami. Kako?
  • Na delavnici boste spoznali 7 ključnih orodij in taktik vsebinskega marketinga, ki jih lahko pripravljate in uporabljate v svojem podjetju.
  • Poseben gost ob zaključku delavnice: Martin Mikek, lastnik in direktor dveh podjetij v sklopu Tehnološkega parka Ljubljana (Morela Okulisti in Artros), ki skupaj z agencijo PM, poslovni mediji že vrsto let uporablja in razvija principe ter orodja vsebinskega marketinga.

Brezplačna podjetniška sreda z naslovom: »7 ključnih orodij in taktik vsebinskega marketinga« bo potekala v sredo, 11. decembra 2013, od 14.00 do 16.00 ure v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana (Konferenčna dvorana, pritličje stavbe B), Tehnološki park 19, Ljubljana.

Kaj lahko pričakujete od delavnice:

1. Spoznali boste, kje se skriva največji komunikacijski potencial vsakega podjetja, tudi vašega (pa morda zanj sploh ne veste).

2. Analizirali boste, kako se je spremil nakupni proces in zakaj je priprava dobrih vsebin, ki sporočajo, kaj vaše podjetje je in kaj počnete, tako pomembna za uspešnost podjetja.

3. Razumeli boste, kaj so dobre vsebine, kako do njih, ali jih imate dovolj in ali so za uporabnike zanimive, koristne, zabavne, lepe …

4. Spoznali boste, kakšen učinek ima lahko dobro pripravljena »zgodba«, ki je v pravem trenutku usmerjena na pravo osebo.

5. Naučili se boste kaj je potrebno storiti, da potencialne kupce in partnerje vsebine pričakajo točno tam in takrat, ko se odločajo za nakup oziroma, ko vsebine najbolj potrebujejo?

6. Razumeli boste, zakaj je dober »storytelling« nujen ter kako do dobrih zgodb, a obenem tudi, zakaj je ob vsem tem prav tako pomemben dober »story-doing«.

7. Razumeli boste, kako in s kakšnimi metodami ter orodji lahko pridete do prave ciljne publike in potencialnih kupcev.

8. Naučili se boste, zakaj je tako pomembno imeti lastne medije (owned media) in lastno komunikacijsko infrastrukturo podjetja (adreme).

9. Naučili se boste, zakaj in kako je možno vsebine večkrat izkoristiti in zakaj je tako potrebno zgraditi celovito strategijo uredniškega marketinga.

10. Videli boste, kako je mogoče racionalno in celovito upravljati vsebine in kontakte s (potencialnimi) kupci.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj