Preoblikovanje identitete in strategije blagovne znamke ter upravljanje z digitalnimi kanali komunikacije, Nova Gorica

Preoblikovanje identitete in strategije blagovne znamke ter upravljanje z digitalnimi kanali komunikacije, Nova Gorica

25. 03. 2025

Datum: 27. marec 2025, ob 13.00 uri

Kraj: na sedežu OOZ Nova Gorica (Velika sejna dvorana, 2.nadstropje), Gradnikove brigade 6, Nova Gorica

Kako postaviti trdne temelje vašemu podjetju in vaši blagovni znamki, kako poudariti dodano vrednost podjetja in pozicionirati BZ na trgu, katere digitalne kanale uporabljati za promoviranje podjetja?

Strateški proces, ki nam omogoča večjo prodornost na trg in prepoznavnost blagovne znamke je ključnega pomena za uspešnost našega podjetja.

Če želimo ustvariti jasno in prepoznavno podobo naše blagovne znamke, potem moramo postaviti uspešno strategijo, ki zajema zasnovo in trženje BZ, identifikacijo naše ciljne skupine, pozicioniranje na trgu, uporabo digitalnih vsebin ter določiti prave kanale po meri posameznika, preko katerih se bo tržil produkt ali storitev. Želimo si ustvariti pozitivno percepcijo blagovne znamke skozi vrednote in izkušnje, najbolj pa si želimo lojalnosti naših strank.

V ta namen vas vabijo na brezplačno praktično interaktivno SPOT delavnico na temo: »Preoblikovanja identitete in strategije blagovne znamke ter upravljanje z digitalnimi kanali komunikacije«, ki bo potekala v četrtek 27. marca 2025, ob 13.00 uri na sedežu OOZ Nova Gorica.

Program:

1. Strategija blagovne znamke

  • zasnova in trženje blagovne znamke
  • pozicioniranje BZ na trgu
  • digitalne strategije
  • učinkovit nastop BZ na družabnih omrežjih

2. Praktične interaktivne vaje

Z vami bo izkušena predavateljica Maja Lapajne, mentorica in svetovalka startupom, mikro in malim podjetjem s področja digitalnega marketinga. 

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj