Kako do odlične sejemske predstavitve podjetja

Kako do odlične sejemske predstavitve podjetja

14. 01. 2025

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 5. in 6. februar 2025

Kraj: na spletu

Javna agencija SPIRIT Slovenija vas vabi, da se udeležite dvodnevnega spletnega seminarja, kjer bomo preučili, kako izkoristiti vse potencialne koristi, ki jih ponuja mednarodni sejem.

Sejemski nastop je veliko več kot le fizična prisotnost na sejmu in pogovor z obiskovalci stojnice. Za dosego maksimalnega izkupička je pomembno, da podjetja izvedejo vrsto aktivnosti pred, med in po sejmu. Na seminarju bomo obravnavali, kako izbrati pravi sejem, izstopati na njem in se ustrezno predstaviti tudi na spletnih platformah, ki jih uporabljajo sodobni sejmi.

Program obsega praktične nasvete organizatorjev sejemskih nastopov in marketinških strokovnjakov ter pregled dobrih praks iz različnih panog.

Program delavnic:

1. delavnica: Celostna spletna predstavitev podjetij ob sejemskih dogodkih

Datum: 5. februar 2025, od 10.00 do 13.00 ure

Predavatelja: Aljoša Todorovič in Rok Kragelj, Madwise

Vsebina:

  • Trendi celostne vizualne predstavitve podjetij na spletu
  • Priprava vsebin za učinkovito komuniciranje in vabljenje obiskovalcev
  • Možnosti zajemanja kontaktov že pred sejemskim dogodkom
  • Orodja in platforme za izboljšanje komunikacije s potencialnimi kupci
  • Ureditev spletnih profilov podjetja in zaposlenih na družbenih omrežjih
  • Primeri dobrih praks

2. delavnica: Uspešna predstavitev podjetja na sejmih

Datum: 6. februar 2025, od 10.00 do 14.30 ure

Predavatelji: Matjaž Rovan, SPIRIT Slovenija; Aljoša Todorovič in Rok Kragelj, Madwise

1. del: Uspešna predstavitev na fizičnih sejmih

10.00 - 12.00 ure

  • Izbor ustreznega sejemskega dogodka in prijava na sejem
  • Oblikovanje in oprema razstavnega prostora
  • Logistika in priprave na sejem
  • Obveščanje javnosti o nastopu
  • Priprava osebja za delo na sejemski stojnici
  • Obdelava poslovnih stikov in follow-up aktivnosti
  • Primeri dobrih praks 

2. del: Kako uporabljati spletne sejemske platforme

12.30 - 14.30 ure

  • Pregled ključnih spletnih sejemskih platform, ki jih uporabljajo večji mednarodni sejmi 
  • Kako učinkovito pripraviti vsebine za predstavitvene strani na teh platformah
  • Metode za vzpostavljanje kontaktov in organizacijo virtualnih ali hibridnih srečanj
  • Aktivnosti za povečanje vidnosti pred, med in po sejmu
  • Primeri uspešne uporabe spletnih platform v praksi

Udeležba na seminarju je brezplačna in omejena na 25 udeležencev iz mikro, malih in srednje velikih slovenskih podjetij.

Prijave zbiramo do ponedeljka, 3. februarja 2025.

Spletni seminar bo potekal v slovenskem jeziku. Povezavo za dostop boste prejeli dan pred pričetkom izobraževalnega programa.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj