Recesija gre za mano. Skupaj jo premagamo.

Recesija gre za mano. Skupaj jo premagamo.

05. 11. 2024

Datum: o datumu se boste dogovorili z vsako skupino udeležencev posebej

Kraj: na spletu ali po dogovoru na primerni lokaciji za udeležence v posamezni skupini

Vodje podjetij - vabljeni na brezplačno predstavitev projekta: »Recesija gre za mano. Skupaj jo premagamo«.

Na predstavitvi se bodo udeleženci v manjših skupinah seznanili s podrobnostmi projekta in so sodelovali na demo sestanku, podobno tistim, ki bodo potekali v prihodnje.

Opis projekta: Vabljeni so vodje podjetij, ne glede na velikost podjetja, da se združijo pri reševanju izzivov, s katerimi se nekatera podjetja že soočajo, druga pa šele vstopajo v zelo hitro in nenehno spreminjajoče se poslovno okolje.

Udeleženci bodo razdeljeni v skupine po 5–6 oseb glede na velikost podjetja in lokacijo, pri čemer bo upoštevano, da v isti skupini ne bo podjetij, ki med seboj konkurirajo.

Na dvournem sestanku, ki bo potekal dvakrat mesečno skozi tri mesece, bodo udeleženci iste skupine s pomočjo različnih metod analizirali poslovne izzive, iskali rešitve, izmenjavali izkušnje, uvajali te rešitve in delili rezultate.

Česa ne bo: usposabljanja in mentorstva, NLP, hipnoze.

Kaj pa bo: Metodologija združevanja podjetnikov v skupine je znana že skoraj 100 let. In začetek njene priljubljenosti je bil v ZDA. Uporabljajo ga številni ameriški poslovneži in povsod po svetu. Ta pristop je tudi del japonske poslovne kulture. Metodologija temelji predvsem na skupnem delu udeležencev, izmenjavi idej, izkušenj in vzajemnih zavez k izvajanju rešitev v dvotedenskem obdobju.

Predhodni pogoji: vsak udeleženec mora imeti visok nivo vitamina E (glejte Adizes); vsak udeleženec mora biti odprt za sodelovanje in deliti svoje ideje, rešitve in izkušnje; vsak udeleženec mora najti čas za srečanja enkrat na dva tedna v obdobju treh mesecev; vsak udeleženec podpiše NDA; vsak udeleženec uravnoteži svoj ego z drugimi udeleženci (skupina je krog enakih).

Rezultat po treh mesecih: vsak vodja razširi svoj pogled na izzive za do 5-krat; analiziral bo razloge, ki so pripeljali do izziva; dobil nekaj možnih rešitev, eno od katerih bo preizkusil v okviru dvotedenske iteracije do naslednjega sestanka; na koncu se bo poslovanje vodje hitreje prilagajalo zahtevam recesije, omogočilo dosego poslovnih ciljev, možnih v tej gospodarski situaciji, in ohranilo delovna mesta za zaposlene. Poleg tega skupina zagotavlja vodji podporno okolje in dodatno motivacijo v turbulentnih časih.

Avtor projekta in moderator: Roman Simkin (direktor Vizano d.o.o.) - poslovnež s skoraj 30- letnimi izkušnjami na mednarodnem trgu, poslovni analitik, predavatelj in mentor za podjetnike, moderator. Ima izkušnje z delom tako z začetniki kot tudi z voditelji korporacij. Zelo veliko časa vlaga v spodbujanje in podporo začetnikom podjetnikom, tako v okviru državnih programov kot tudi na lastne stroške. Udeleženci delavnic pravijo, da so najboljši v državi.

Prijave in vprašanja: vizanodoo@protonmail.com

GDPR: Ko se zaposleni v drugih podjetjih sami odločijo napisati na navedeni elektronski naslov, gre za njihovo iniciativo, in sami prostovoljno posredujejo svoje kontaktne podatke za vzpostavitev stika glede ponudbe. GDPR takšne situacije obravnava kot kontakt, ki ga je sprožil posameznik, zato soglasje za pošiljanje elektronske pošte ni potrebno. (Člen 6, člen 5 in smernice WP29)

Udeležba na predstavitvi in demo sestanku je brezplačna.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj