Kako kreirati vizuale, ki prodajajo? Vse o low-budget produkciji in priložnostih, ki jih prinaša.

Kako kreirati vizuale, ki prodajajo? Vse o low-budget produkciji in priložnostih, ki jih prinaša.

15. 10. 2024

7 0
Koristnost članka
7 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 23. oktober 2024, od 15.00 do 16.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Interaktivni spletni seminar bo podjetnikom in vsem navdušenim nad marketinškimi aktivnostmi razkril, kako lahko sami ustvarijo učinkovite video vsebine za družbena omrežja z nizkim proračunom. Udeleženci bodo spoznali trike in orodja, kot je brezplačni CapCut, ter se naučili, kdaj se odločiti za profesionalno produkcijo.

V današnjem digitalnem svetu, kjer vizualne vsebine prevladujejo, je ključno znati ustvariti videoposnetke, ki ne le izstopajo, ampak tudi prodajajo. Ta spletni seminar ponuja dragocene veščine za samostojno ustvarjanje profesionalnih video vsebin brez visokih stroškov.

Kaj lahko pričakujete:

Osnove videoprodukcije za podjetnike:

  • Kako se lotiti ustvarjanja video vsebin in kaj lahko naredite sami.
  • Kratki opisi potrebne opreme in programske opreme.

Triki za družbena omrežja:

  • Nasveti za ustvarjanje vsebin, ki pritegnejo pozornost na platformah, kot so Meta, TikTok in delno tudi LinkedIn.
  • Poudarek na pripravi videoposnetkov za organske in plačljive objave.

Fokus na B2C segment:

  • Kako prilagoditi vsebino, da bo resonirala s ciljno publiko.
  • Primeri uspešnih praks in kaj se lahko iz njih nauči.

Kdaj izbrati profesionalno produkcijo:

  • Razumevanje razlik med DIY in profesionalno produkcijo.
  • Časovne in finančne investicije ter kdaj se odločiti za strokovno pomoč.

Praktična delavnica z orodjem CapCut:

  • Udeleženci bodo na webinarju lahko videli, kako se od A do Ž ustvari reel s pomočjo brezplačnega orodja CapCut.

Predavateljica: Alja Cestnik, full-time videoproducentka in mlada podjetnica, ki se lahko podpiše pod marsikatero video pripoved, ki je nastala v zadnjih treh letih. Ljubezen do športa je zamenjala ljubezen do videoprodukcije in ustvarila podjetje Acamera, ki je usmerjano v izdelavo promocijsko-prodajnih videovsebin.

Gostiteljica: Ajda Novak, direktorica in digitalno-marketinška strokovnjakinja

Prijava: https://oglasevalska-akademija.com/marketinski-horizonti/#prijava

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj