Avtomatizacija B2B prodaje s pomočjo AI, Vrtojba-Šempeter pri Gorici

Avtomatizacija B2B prodaje s pomočjo AI, Vrtojba-Šempeter pri Gorici

17. 09. 2024

Datum: 19 september 2024, od 13.00 do 16.00 ure (3 ure oz. 4 šolske ure)

Kraj: Primorski tehnološki park d.o.o., Vrtojba-Šempeter pri Gorici

Vabljeni na prvo v seriji delavnic Sales Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do decembra se boste srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in prodajniki v malih in srednjih podjetjih.

Pridružite se delavnici Avtomatizacija B2B prodaje s pomočjo AI.

Delavnico vodi Martin Korenjak, ki med drugim stoji za portalom Omisli.si, ki postaja največja platforma na slovenskem tržišču, mesečno jo obišče že preko 150.000 ljudi. Udeležba je za udeležence (podjetnike) BREZPLAČNA!

Komu je delavnica namenjena?

Vabljeni podjetniki, člani startup ekip, in člani prodajnih ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.

Program:

Svet prodaje se je v zadnjih letih precej spremenil, tudi na račun umetne inteligence. Če lahko prodajnik v 1 dnevu, povprečno prekliče 40 potencialnih strank, lahko na drugi strani umetna inteligenca v vašem imenu nagovori, več tisoč potencialnih strank dnevno. To s pridom izkoriščajo že večja in manjša podjetja.

Na praktični delavnici bodo predstavljene vsi sodobni prodajni kanali oz. avtomatizacija prodajnih procesov in pridobivanje leadov, s pomočjo sodobnih AI orodij. S sodobnimi orodij lahko hitreje kot kadarkoli pridete do ogromno potencialnih kontaktov za vaše storitve in izdelke na področju b2b segmenta. Na drugi strani pa se boste dotaknili “old school” oz. klasičnih prodajnih kanalov, ki še vedno ostajajo podpora večini prodajnikov v b2b svetu .

Delavnica je primerna predvsem za tiste, ki ste v b2b prodaji oz. prodajate svoje izdelke ali storitev podjetjem.

Nova šola:

  • Kako “screjjpati leade” na spletu s pomočjo sodobnih orodij kot je Phantom Buster, Dropcontact, Linkedin sales navigator?
  • GDPR, kje, kdo, zakaj in kako, tveganja…
  • Čiščenje baze podatkov, da ne padamo na spam liste. Katera orodja uporabiti za ta namen? Ali registrirati posebno domeno za potrebe e-marketinga?
  • Predstavitev orodij in procesov za črpanje in pridobivanje leadov (dropcontact, phantom buster).
  • Nastavitev autopilota za prodajo & cold prospecting.
  • Lemlist vs. Mailerlite oz. ostala orodja za pošiljanje masovnih emailov. Kako nastaviti auto kampanje.
  • Poprodajni  procesi. Kaj početi z leadi, ki smo jim uspeli prodati in kaj z tistimi, ki jim nismo?
  • Marketing automation s pomočjo CRM orodij (Active campaign vs. SalesForce).

Stara šola:

  • Telefonska prodaja(kot osnovni prodajni kanal in podpora za zaključevanje prodaje)
  • Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih.
  • FB leads
  • Zaposlitev in motivacija prodajnih kadrov. Kako potekajo postopek izbire in načini plačila.
  • Klasični e-mail marketing
  • Prodaja preko priporočil. Kako nagovoriti obstoječe stranke, da vas priporočijo dalje?
  • Darilni boni in Affialite sodelovanja kot oblika kreiranja prodajnih priložnosti.
  • Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih. Gradnja socialnega kapitala.
  • Upsell/downsell. Kako kreirati tovrstne ponudbe.

O predavatelju Martinu Korenjaku

Delavnico  bo vodil Martin Korenjak, v 3 urah pa vam bo predstavil vse prodajne taktike in organizacijo prodajnih procesov, ki jih je uspel vzpostaviti v svojih 15 letnih izkušnjah. Svoje znanje je nabiral predvsem kot soustanovitelj 3-eh podjetij, svojo kariero pa je začel kot tržnik oglasnega prostora v reviji Računalniške novice in vodilnega IT portala. Kot vodja prodaje je hitro osvojil precej znanja, nato pa se posvetil svojim podjetniškim podvigom. Zadnje desetletje svoje kariere se intenzivno posveča izgradnji platforme Omisli.si, ki postaja največja platforma na slovenskem tržišču, mesečno jo obišče že preko 150.000 ljudi.

Omisli.si Omisli.si je največja platforma v Sloveniji, kjer združujejo povpraševanja in ponudbo za več kot 160 različnih storitvenih področij. Mesečno posredujejo preko 5.000 povpraševanj in sodelujemo z več kot 11.000 ponudniki storitev. Za hitro rast skrbi ekipa 9-ih ljudi.

Harmonia.si je vodilni ponudnik masaž na delovnem mestu. Iz manjšega ponudnika (5 strank)  je s pomočjo Martina, podjetje samo v 2 letih zraslo praktično v največje masažno podjetje, v Sloveniji. Masaže po podjetjih izvajajo za več kot 100 rednih naročnikov, med njimi tudi večja podjetja kot so: Adriatic Atlantic Grupa, Zavarovalnica Triglav, Generali, NKBM, Sparkasse itd. Če združiš ljubezen do storitve in strokovno znanje, potem je mogoče vse.

Ribiskekarte.si je prvi in edini spletni servis za nakup ribiških dovolilnic na svetu, kjer lahko z nekaj kliki kupite ribolovno dovolilnic. Upravljalcem ribolovnih območij pa zagotavlja nemoten in 100% pretok denarja brez možnosti poneverb, ter pametno upravljanje ribolovnih območij s pomočjo sodobne tehnologije. Začeli so kot pionirji oz. praktično prvi spletni ponudnik, ki je omogočil nakup kart preko spleta. Storitev je kasneje zaživela tudi Avstrijskem trgu. 

Vse to ne bi bilo mogoče brez avtomatizacije prodajnih procesov.

Dodatne informacije in prijave

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 - 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj