Kako storytelling poganja prodajno-marketinški uspeh (teorija + praksa) z Marušo Grah

Kako storytelling poganja prodajno-marketinški uspeh (teorija + praksa) z Marušo Grah

14. 05. 2024

Datum: 23. maj 2024, od 15.00 do 16.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Na petem brezplačnem spletnem seminarju Marketinških horizontov boste ustvarjali in spoznavali zgodbe, ki prodajajo. Zgodbe, ki jih že več desetletij uporabljajo najboljši oglaševalci na trgu z namenom ustvarjanja dodane vrednosti blagovnih znamk in produktov ter zagotavljanja večje povezanosti s ciljnimi skupinami. Zgodbe, ki skrbijo, da imajo največja podjetja in blagovne znamke DNK, da se z njimi bolj povežemo in da že vsa ta leta skrbijo za rekordno visoke prodajne mejnike.

Učili se boste o tem kaj storytelling je, kako je zgrajen, kako ga ustvariti in kakšne rezultate prinaša v marketinško-prodajni srenji. Spoznali boste zakaj se pripovedovanja zgodb poslužujejo najboljši in kako v vseh teh letih ta še ni (p)ostal 'iz mode'. Naučili pa se boste tudi, kako zgodbe pripovedovati in ustvarjati vi, na lastnih primerih.

Govora bo o:

  • Kje imajo zgodbe mesto v marketingu (inbound > vsebinski marketing)
  • Zakaj zgodbe delujejo (nevroznanstveni pogled, angelski koktejl)
  • Kakšna je oblika zgodbe
  • Kakšna je naloga marketinga in kako nam zgodbe pri tem pomagajo
  • Kateri so elementi zgodb, ki delujejo v marketingu(Kindri Hall)
  • 4 tipi zgodb, ki so primerni za marketinške strokovnjake
  • Dobrih primerih storytellinga

Da bo ta kar se da aktualen, zanimiv in predan iz najbolj izkušenih ust se vam pridruži gostja, strokovnjakinja, predavateljica z 20+ letnimi izkušnjami v marketingu, Maruša Grah.

Gostja: Maruša Grah je izkušena strateška arhitektka vrednosti, ki zadnjih 20 let razvija marketinški arzenal, človeški potencial in umetnost dobrih zgodb. Je aktivna članica Upravnega odbora Društva za marketing Slovenije in priznana strokovnjakinja v visokotehnoloških B2B okoljih, medijskih koncernih in start-up podjetjih. Kot arhitekt organizacijske transformacije sodeluje z ekipo Transformation Lighthouse, pred tem pa je razvijala globalno uspešen produkt e2grow. Na DOBA Fakulteti vodi predmet Ustvarjanje vsebin in pripovedovanje zgodb, poleg tega pa v Društvu za marketing Slovenije vodi B2B središče in soustvarja marketinške inovacije ter izobraževalne programe.

Gostiteljica: Ajda Novak, mag. sociologije, direktorica podjetja OTB Marketing

Kratek opis predavateljica: Ajda Novak je digitalno-marketinška strokovnjakinja z 11-letnimi izkušnjami, ki je bila del mednarodnih ekip (ZDA, UK, AU, Dubaj), je svetovala največjim korporacijam in danes že četrto leto zapored uspešno krmari po podjetniškem svetu. Je start-up mentorica in soustanoviteljica dveh zagonskih podjetij. Odlikuje jo v prakso usmerjen način predavanja in izredno visoke povratne ocene udeležencev delavnic. V zadnjih treh letih je na povabilo odpredavala preko 450 predavateljskih ur in prisluhnilo ji je preko 1.000 slušateljev.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj