Strateško na japonski trg

Strateško na japonski trg

19. 03. 2024

Datum:

  • 17. - 21. junij 2024 spletni seminar (odprt za mala, srednja in velika podjetja)
  • 8. - 12. julij 2024 neobvezni teden na Japonskem (odprt samo za mala in srednja podjetja, ki so zaključila prvi spletni teden)

Kraj: na spletu

Vas zanima možnost širitve poslovanja vašega podjetja na japonski trg?

Program Pripravi se na Japonski trg ("Get ready for Japan") vam ponuja celovito razumevanje japonskih poslovnih praks in komunikacijskih slogov ter prepoznavanje priložnosti za uspešna poslovna partnerstva. Poleg tega program ponuja vpogled v proces odločanja v japonskih podjetjih, kar bo prispevalo k boljšemu razumevanju njihovega pogajalskega sloga in hierarhije.

Prav tako je namen programa okrepiti obstoječe odnose z japonskimi strankami in vzpostaviti nove stike s potencialnimi strankami, s čimer bo podjetje razširilo svoj doseg in vpliv.

Profil udeležencev:

  • vodje in izvršni direktorji, prednostno iz malih in srednje velikih podjetij, ki imajo pomembno vlogo pri opredeljevanju in izvajanju politik podjetja glede Japonske,
  • prihajajo iz podjetij, ki nameravajo oskrbovati japonska podjetja,
  • se želijo naučiti o upravljalnih praksah in tehnoloških razvojih na Japonskem.

Seminar je odprt za podjetja iz vseh sektorjev.

Program je razdeljen na dve fazi:

  • Prva obvezna faza je spletni program od 17. do 21. junija 2024. V tej fazi se boste poglobili v različne virtualne študije primerov in spremljali predavanja o medkulturnih vidikih, ki bodo ponudila globok vpogled v japonsko poslovno okolje in upravljavske prakse. To znanje vam bo omogočilo sprejemanje obveščenih odločitev in razvijanje močnih odnosov z bodočimi japonskimi partnerji in strankami.
  • Druga neobvezna faza je program na Japonskem v Tokiu od 8. do 12. julija 2024. Ta teden je namenjen udeležencem iz malih in srednjih podjetij, ki bodo imela izjemno priložnost za organizacijo dvostranskih srečanj japonskimi podjetji, ki jih zanimajo. Pri teh individualnih srečanjih s podjetji bodo udeleženci deležni podpore iz glavnega urada EU-Japan Centra in tolmačev, kar malim in srednjim podjetjem omogoča raziskovanje novih priložnosti za rast in sodelovanje.

Število udeležencev programa na Japonskem je omejeno na 14.

Spletni seminar bo v celoti potekal v angleškem jeziku.

Udeležba na spletnem seminarju je brezplačna.

Neobvezni teden na Japonskem:

  • Center EU-Japonska bo pokril vse stroške usposabljanja: honorarje predavateljev, najem prostorov, prevoz, urejen za skupinske dejavnosti, in tolmače.
  • Podjetja udeležencev sama krijejo potne stroške, nastanitev in življenjske stroške.

Prijave za udeležbo v programu so odprte do četrtka, 25. aprila 2024.

Dodatne informacije in prijave

***

Program usposabljanja "Get ready for Japan" EU-Japan Center organizirajo vsako leto od leta 1987.

Center EU-Japonska upravlja tudi spletni portal, ki centralizira informacije o Japonski. Registracija je brezplačna. Na portalu so na voljo številna poglobljena poročila strokovnjakov in spletni seminarji o različnih temah (industrijski sektorji, medkulturne zadeve, predpisi ...). Gre za odlično orodje za pregled japonskega trga in njegovih kulturnih razlik, kot tudi vir informacij o prostotrgovinskem sporazumu med EU in Japonsko. Na voljo je prek 400 poročil in videoposnetkov, organizirajo pa tudi tedensko spletne seminarje.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj