Poletna šola digitalnega marketinga, Ljubljana

Poletna šola digitalnega marketinga, Ljubljana

12. 06. 2023

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 20. 6., 22. 6., 27. 6., 6. 7. in 14. 7. 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

Poletna šola digitalnega marketinga je celostna in tematska poglobljena šola s področja digitalnega marketinga. Je predvsem praktična in vsebinsko premišljena. Šolo digitalnega marketinga smo zasnovali kot odgovor na vprašanja in izzive številnih podjetnikov v začetnih fazah poslovanja in jo prilagodili potrebam in časovnim omejitvam sodobnega podjetnika.

Skozi pet tematskih srečanj boste spoznavali temeljne koncepte, elemente in orodja digitalnega marketinga, ki so osnova za uspešen marketinški nastop v digitalnem okolju 21. stoletja. Nova dognanja boste obogatili s številnimi praktičnimi primeri ter naposled ugotavljali, kako lahko spoznavanja in izkušnje drugih neposredno prenesemo v svoje vsakodnevno delo in poslovanje.

Ključni poudarki:

  • spoznali boste osnove digitalnega marketingas pregledom ključnih kanalov in orodij za pripravo in vodenje spletnih kampanj,
  • ugotovili boste, na kakšen način načrtovati in izvesti uspešno spletno kampanjoter kako meriti njene rezultate,
  • pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine,
  • spoznali boste nekaj ključnih »retention« kanalov (e-mail marketing, Facebook, Instagram, Linkedin), ki se osredotočajo na ponovne nakupe preteklih strank ter spoznali specifike določenih družbenih omrežij,
  • spoznavali boste razlike med SEO in SEMin kako njune zakonitosti uporabiti za izvedbo uspešne spletne kampanje.

Za koga je Poletna šola digitalnega marketinga:

  • Podjetniški navdušenci,ki želijo osvojiti praktične veščine s področja digitalnega marketinga za začetek podjetniške poti.
  • Podjetniki v začetnih fazah razvoja, ki želijo okrepiti veščine digitalnega marketinga za uspešen nastop na trgu.
  • Podjetniki v fazi rasti, ki se soočajo z vsakodnevnimi marketinškimi izzivi v digitalnem okolju in bi jih radi uspešno presegli.
  • Vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine in ki želijo nadgraditi veščine digitalnega marketinga za neposredno uporabo v vsakdanjem delu.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

  • MODUL 1: Temelji digitalnega marketinga

Datum: 20. junij 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

V sklopu prvega modula se boste spustili v svet digitalnega marketinga iz ptičje perspektive in iz zakulisja. Dobili boste temeljit vpogled v hitro razvijajočo se digitalno pokrajino. Pogledali bomo kako uravnati naš produkt s potrošnikovimi potrebami in nakupno potjo. Postavili boste okvirje, ki so potrebni za razumevanje dinamike digitalnega marketinga. Nadaljevali boste s pregledom ključnih kanalov in orodij, s poudarkom na prodajno naravnane pristajalne in spletne strani.

Cilji modula:

V prvem modulu »Osnove digitalnega marketinga« boste spoznavali:

  • kako ustvariti potrebno po svojem produktu na spletu,
  • kako uporabiti splet za raziskavo ciljne publike,
  • pomembnost in pomen izbranih ciljnih trgov in skupnosti,
  • kako razločevati med različnimi kanali in orodji digitalnega marketinga,
  • kako meriti uspeh v različnih fazah,
  • kaj mora vsebovati spletna stran z dobro uporabniško izkušnjo,
  • anatomijo perfektne pristajalne strani, ki prodaja.

Predavatelj: Damjan Avsec

Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketinga je v podjetju Studio Moderna skrbel za brezhibno in dobičkonosno spletno prodajo na 21 CEE trgih. Z ekipo so takrat ustvarili rekordno spletno prodajo. Danes ima svoje podjetje Digilab.si, kjer podjetjem pomaga prodajati doma in v tujini. S pomočjo akvizicijskih in retention performance kanalov.

  • MODUL 2: Priprava in izvedba spletne kampanje

Datum: 22. junij 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

Splet je danes postal ključen za interakcijo z našimi potencialnimi kupci in možnosti za oglaševanje so skoraj neskončne. V poplavi različnih oglaševalskih kanalov pa je včasih težko ugotoviti, kaj bi bilo za posamezno podjetje najbolj smiselno - kateri oglaševalski kanal je najbolj primeren, katero ciljanje ali ciljna publika ima največji potencial za prodajo, na kakšen način jih nagovoriti in kako sploh oceniti potencial, ki ga ima digitalna kampanja. Skozi modul boste tako spoznavali elemente zasnove in izvedbe spletne kampanje, kako definirati digitalno strategijo in kako meriti in optimizirati njen uspeh.

Cilji modula:

V modulu »Priprava in izvedba spletne kampanje« boste spoznavali:

  • osnove obnašanja uporabnikov na spletu in kako le-ta vpliva na učinkovitost digitalnega oglaševanja,
  • kako zastaviti cilje za digitalno kampanjo,
  • kako načrtovati oglaševalski proračun in potencialen doseg ter rezultat spletne kampanje,
  • kako definirati strategijo in posamezne taktike, ki jih boste uporabili v vaših spletnih kampanjah,
  • ključne digitalne oglaševalske kanale in njihove karakteristike,
  • katere oglaševalske kanale je smiselno vključiti v digitalno strategijo,
  • ključne oglaševalske metrike oz. kako meriti uspeh vaše digitalne kampanje,
  • kako na podlagi rezultatov optimizirati digitalne kampanje. 

Predavatelj: Črt Podlogar

ima več kot 14 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. Svojo kariero je začel v podjetju Studio Moderna, kjer je skrbel za razvoj in uporabniško izkušnjo ekosistema več kot 100 spletnih trgovin na 21 trgih CEE regije, kasneje pa skrbel za oglaševanje, strategije in svetovanje naročnikom najprej v podjetju Renderspace in kasneje 5 let kot strateški direktor na digitalni agenciji Red Orbit. 2 leti je kot direktor za marketing in spletno prodajo skrbel za spletne prodajne rezultate in učinkovitost oglaševanja v mednarodnem podjetju Sensilab, kjer je bil odgovoren za oglaševanje več kot 60 različnih spletnih trgovin na 18 evropskih trgih z 7-mestnimi mesečnimi oglaševalskimi proračuni. V letu 2022 se je kot izvršni direktor za marketing pridružil podjetju Daibau International kjer skrbi za razvoj oglaševanja na 14 trgih, kjer so trenutno prisotni. Nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

  • MODUL 3: Spletna prodaja

Datum: 27. junij 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

Skozi 30 nasvetov za spletno prodajo bo predavatelj Črt Podlogar v tem predavanju izpostavil ključne lekcije iz svoje 12 letne kariere. V predavanju se bo dotaknil celotnega spektra najbolj pomembnih elementov spletne prodaje, faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo, od konverzij na spletni strani pa do razvoja učinkovitega oglaševanja.

Cilji modula:

  • Kako pametno in učinkovito oglaševati vašo spletno trgovino na spletu.
  • Kako definirati in meriti ključne KPI-je za vašo spletno trgovino.
  • Kako definirati pravo ciljno skupino za vaše izdelke in jo najti na spletu.
  • Kako učinkovito razvijati lastne kanale za pridobivanje strank (SEO, e-mail, družbena omrežja).
  • Kako poskrbeti, da se bodo vaše stranke vračale k vam (customer retention).

Predavatelj: Črt Podlogar

ima več kot 14 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. Svojo kariero je začel v podjetju Studio Moderna, kjer je skrbel za razvoj in uporabniško izkušnjo ekosistema več kot 100 spletnih trgovin na 21 trgih CEE regije, kasneje pa skrbel za oglaševanje, strategije in svetovanje naročnikom najprej v podjetju Renderspace in kasneje 5 let kot strateški direktor na digitalni agenciji Red Orbit. 2 leti je kot direktor za marketing in spletno prodajo skrbel za spletne prodajne rezultate in učinkovitost oglaševanja v mednarodnem podjetju Sensilab, kjer je bil odgovoren za oglaševanje več kot 60 različnih spletnih trgovin na 18 evropskih trgih z 7-mestnimi mesečnimi oglaševalskimi proračuni. V letu 2022 se je kot izvršni direktor za marketing pridružil podjetju Daibau International kjer skrbi za razvoj oglaševanja na 14 trgih, kjer so trenutno prisotni. Nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

  • MODUL 4: SEM vs. SEO (kako pretvotiti spletne obiskovalce v kupce)

Datum: 6. julij 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

Ste vedeli, da je Google iskalnik še vedno najbolj obiskana spletna stran na svetu? Zato so podjetja, ki znajo svojo vsebino izpostaviti na iskalniku relevantnemu občinstvu, v veliki prednosti. Spoznali boste delovanje iskalnikov in se naučili kako postaviti profitabilno Google ads kampanjo. Korak za korakom. Iz prve roke boste izvedeli kako se naredi temeljita raziskava ključnih besed in spoznali kako le-te pravilno umestiti v spletno vsebino in search  kampanje.

Cilji modula:

V četrtem modulu »SEM vs. SEO« boste spoznavali:

  • delovanje in anatomijo iskalnikov in iskalniških rezultatov,
  • vloge, ki jih lahko imajo iskalniki v spletnem nakupnem procesu,
  • kdaj je smotrno oglaševati na iskalniku in kdaj je smotrno optimizirati za iskalniške umestitve,
  • kako v 3 korakih narediti raziskavo ključnih besed za vaš posel,
  • 3 SEO stebre in kako se jih lotiti v praksi,
  • postavitev in strukturo Google Ads Search kampanje & performance max kampanj,
  • najboljša brezplačna orodja za pomoč pri SEM in SEO aktivnostih.

Predavatelj: Damjan Avsec

Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketinga je v podjetju Studio Moderna skrbel za brezhibno in dobičkonosno spletno prodajo na 21 CEE trgih. Z ekipo so takrat ustvarili rekordno spletno prodajo. Danes ima svoje podjetje Digilab.si, kjer podjetjem pomaga prodajati doma in v tujini. S pomočjo akvizicijskih in retention performance kanalov.

  • MODUL 5: Ustvarjanje zvestobe (od enkratnih do ponovnih nakupov)

Datum: 14. julija 2023, od 9.00 do 16.00 ure

Kraj: Inkubator GEA College, Dunajska cesta 156, Ljubljana

V modulu boste spoznali kateri kanali na digitalu so tisti, kjer ustvarjate skupnost, na osnovi katere gradite svojo bazo najbolj gorečih privržencev, ki se vsakič znova vračajo po nakup vašega izdelka ali storitve. Govorimo o retention kanalih (e-mail marketing, grajenje skupnosti skozi družabna omrežja, remarketing oglasi), ki se osredotočajo na ponovne nakupe preteklih strank, katerega glavni cilj je doseči, da stranke, ki se vračajo, kupujejo pogosteje in z večjo vrednostjo naročila, kar poveča življenjsko vrednost vaših strank.

Cilji modula:

  • kako razprodati izdelek še preden ga ponudite širši javnosti (moč zveste skupnosti),
  • kako pridobivati email kontakte ceneje,
  • kako izkoristit družabna omrežja za grajenje zveste skupnosti,
  • kako vzpostaviti avtomatizirano email »mašino«, ki vam povečuje vrednost košaric in generira ponovne nakupe.

Predavatelj: Damjan Avsec

Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketinga je v podjetju Studio Moderna skrbel za brezhibno in dobičkonosno spletno prodajo na 21 CEE trgih. Z ekipo so takrat ustvarili rekordno spletno prodajo. Danes ima svoje podjetje Digilab.si, kjer podjetjem pomaga prodajati doma in v tujini. S pomočjo akvizicijskih in retention performance kanalov.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj