Brezplačno podjetniško usposabljanje - »Snovanje in vodenje projektov«, Krško in preko spleta

Brezplačno podjetniško usposabljanje - »Snovanje in vodenje projektov«, Krško in preko spleta

28. 02. 2023

Datum: 14. marec 2023, od 13.00 do 19.00 ure

Kraj: v sejni sobi Podjetniškega inkubatorja Krško in preko spleta (ZOOM aplikacije)

Izvedba: v živo ter prvi in tretji del hibridno

SPOT Svetovanje Posavje - CPT Krško vas vljudno vabi na brezplačno podjetniško usposabljanje z naslovom: »Snovanje in vodenje projektov«, ki bo potekalo v torek, 14. marca 2023, s pričetkom ob 13.00 uri v Podjetniškem inkubatorju Krško.

Usposabljanje bo razdeljeno na tri sklope. Najprej se boste osredotočali na pridobitev sredstev za izvedbo projektov. Za uspešnost projektov je komunikacija ključnega pomena, zato boste poseben poudarek namenili komunikaciji v projektnem timu. V zadnjem delu vam bodo dgovorili na vprašanje, kaj storiti, ko je projektov ''preveč'' in kako vzpostaviti okolje za upravljanje portfelja projektov.

Terminska izvedba:

1. Kako financirati ideje in širitev podjetja |Urška Vračun|13.00 - 14.50|tudi preko ZOOM-a

Povratna in nepovratna sredstva v Sloveniji se že desetletje in več uporabljajo za ustvarjanje in spodbujanje inovativnih pa tudi že razvitih idej in podjetij. V Posavju se pridobivanje teh sredstev prek nacionalnih in evropskih razpisov izboljšuje, vendar je še vedno daleč za povprečjem. Dejstvo je, da obstajajo zelo različni načini pridobivanja finančnih sredstev za zagon ali širitev in bančno posojilo še zdaleč ni več edina možnost. Na seminarju bodo predstavili tako osnovne informacije kot tudi primere, kaj so podjetja že storila s pridobljenimi sredstvi.

Med drugim vam bodo povedali:

  • kaj pomenijo izrazi razpis, povratna, nepovratna sredstva, vavčerji in v kakšni obliki so na voljo;
  • na kaj je treba misliti, preden se odločite za sodelovanje na razpisih;
  • kje spremljati razpise;
  • kako se lotiti iskanja partnerjev;
  • priprava dokumentacije;
  • kaj sledi po odobritvi sredstev;
  • kdaj je treba vračati sredstva idr.

Urška Vračun vodi podjetje Poslovno svetovanje Urška Vračun s.p. s sedežem v Podjetniškem inkubatorju Krško. Po 18 letih izkušenj v podjetništvu podpira mala in srednja podjetja pri izkoriščanju povratnih in nepovratnih sredstev, razvoju lastne ideje, vstopu na tuje trge, spodbujanju prodaje, oglaševanju in drugih aktivnostih, za katera podjetja nimajo lastnega kadra ali ga želijo predati zunanjim izvajalcem.

2. Z radovednostjo in poslušanjem do boljših poslovnih odnosov | Lea Grm| 15.00 - 16.50|

Kaj se zgodi, če kdaj pa kdaj izklopimo gumb »avtopilot« in šele nato stopimo v komunikacijo? Ne veste, bi pa poskusili?

Si želite:

  • lahkotnejše in jasne komunikacije v poslu,
  • pravilno razumeti kaj poslovni partner, stranka želita,
  • pridobiti veščine za vzpostaviti dobrega odnosa s strankami in poslovnimi partnerji,
  • imeti prijetna in uspešna poslovna sodelovanja,
  • spoznati še druge podjetnike in deliti z njimi izkušnje?

Kaj boste spoznali:

  • zakaj tolikokrat pride do nesporazumov in konfliktov v komunikaciji,
  • kako z radovednostjo in poslušanjem do boljših poslovnih odnos,
  • kako in kje bi uvedli določeno spremembo, da boste lahkotneje, povezano in učinkoviteje komunicirali s sodelavci in poslovnimi partnerji,
  • orodja in tehnike, ki jih lahko uporabite v komunikaciji takoj (s sodelavci, strankami in poslovnimi partnerji).

Lea Grm je univ. dipl. sociologinja in certificirana NLP Master Coach (INLPTA), ki z delom coachinje sledi svojemu poslanstvu – te podpreti, da si prisluhneš in se vodiš na svoji poti.  Lea ima 11 let izkušenj z delom na področju kadrovanja, zadnje leto pa koraka po svoji samostojni poti. Izvaja individualne coachinge, razvojne coachinge za podjetja ter delavnice tematik komunikacije, nevrolingvističnega programiranja ter osebne rasti. V prostem času si najraje vzame čas za branje, sprehod v gozd in ustvarjanje s svojima puncama.

3. Zakaj in kako do uspešne projektne pisarne |Gregor Androjna| 17.00 – 19.00 |tudi preko ZOOM-a

(Kako zagotoviti vrednost portfelja projektov po CB-PMO modelu)

Realizacija strategije organizacije je velik izziv, ki ga obvladujemo z upravljanjem projektnega portfelja, skozi projektno pisarno (PMO). Pri tem so ključnega pomena kompetence in kapacitete virov,  kako smo usposobljeni in kako se znamo organizirati. Tako lahko rešujemo izzive kot so: projektov je preveč, kadri so prezasedeni, ne vemo kaj se dogaja, kaj so prioritete, gasimo samo nujno, stres, nezadovoljstvo, konflikti ipd..

Pogledali si boste, kako vam pri teh izzivih lahko pomaga metodologija, PMO Guidebook.

  • Zakaj je projektna pisarna (PMO) ključen člen pri izvajanju strategije organizacije in
  • kakšne so smernice najboljših praks v svetu.
  • Kakšne so pasti in vrednosti, ki jih lahko PMO prinese za podjetje.
  • Kako se lotiti vzpostavitve, izboljšanja ali reševanja PMO.
  • Kako se za to usposobiti in certificirati kot PMO ekspert.

Prejeli boste CB-PMO Framework - okvir korakov do vzpostavitve PMO.

Prejeli boste orodje za oceno zrelosti PMO.

Gregor Androjna pomaga organizacijam in posameznikom pri sistematičnem doseganju željene vrednosti projektov-portfeljev in strategij. Nudi storitve svetovanja, coachinga in usposabljanja za organizacije, ki želijo vzpostaviti ali izboljšati upravljanje portfelja projektov, projektne pisarne.

V ospredje postavlja poslovne potrebe in ljudi, z uporabo edinstvene praktične metodologije za implementacijo projektnih pisarn - Impact Engine PMO (PMO Strategies) in CB-PMO GuideBook (PMO Global Institute) ter z usposabljanjem Certified Baseline PMO Consultant®.

Ima 20 let bogatih izkušenj na področju projektnega managementa, ki jih je pridobil na investicijah v energetiki ter naložbah v proizvodne kapacitete v energetiki in avtomobilski industriji.

Udeležba je brezplačna, vendar je obvezna prijava na dogodek na: www.cptkrsko.si.

Prijavite se lahko do vključno torka, 14. marca 2023 oz. do zasedbe omejenega števila udeležencev.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj