Brezplačna delavnica - »Marketing z vplivneži«, Črnomelj

Brezplačna delavnica - »Marketing z vplivneži«, Črnomelj

22. 11. 2022

Datum: 29. november 2022, od 16.00 do 19.15 ure

Kraj: v prostorih Podjetniškega inkubatorja Bela krajina, Ulica heroja Starihe 19, Črnomelj

Vplivneži (influencers, ang.) na spletu ustvarjajo vsebino, pridobili pa so tudi velik doseg in verodostojnost v očeh svoje publike. V svojih objavah na družbenih omrežjih izpostavljajo izdelke, storitve in različne ponudbe, zato so postali zanimivi tudi za podjetja. Ta se v iskanju prepričljivih načinov trženja in novih oglaševalskih prostorov vse pogosteje opirajo na vplivneže.

Obenem pa prihaja do zavajanj uporabnikov, zavajanj naročnikov, slabo premišljenih in neučinkovitih kampanj. Podjetja se zato soočajo s številnimi nejasnostmi, negotovostmi in vprašanji, na katere bomo poskušali odgovoriti. 

Brezplačna delavnica z naslovom: »Marketing z vplivneži« (Influenser marketing) bo potekala v torek, 29. novembra 2022, ob 16.00 uri v prostorih Podjetniškega inkubatorja Bela krajina, Ulica heroja Starihe 19 v Črnomlju.

Delavnico bo vodila Tamara Langus.

Tamara Langus je komunikologinja in samostojna podjetnica, ki zadnjih šestnajst let deluje predvsem na področju digitalnega marketinga. Prek raznovrstnih projektov je spoznala delo v kulturi, novinarstvu in odnosih z javnostmi. Kot tekstopiska je nabirala izkušnje v oglaševalskih agencijah (Imago, New Moment), kot spletna urednica v spletnih agencijah (Renderspace, Innovatif), z vsebinskim marketingom pa se je ukvarjala v agenciji Virtua PR. Sodelovala je tudi s Turizmom Ljubljana, kjer je kot svetovalka za digitalni marketing in urednica družbenih omrežij z naročnikom dosegala odlične rezultate, ki so še dodatno krepili mednarodno prepoznavnost Ljubljane. Trenutno ponovno sodeluje z agencijo Renderspace, za podjetja in organizacije pa pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij ter o marketingu z vplivneži.

Na delavnici bodo med drugim razjasnili tudi najbolj tipične težave podjetij:

  • Kako vemo, kdo je zares vplivnež?  
  • Na katere pasti moramo biti pozorni pri sodelovanju z vplivneži?
  • Kako vplivneže predhodno preverimo?
  • Kako se lotimo kampanje?
  • Kako merimo uspešnost?

Ob tem boste pogledali še nekaj primerov dobrih in slabih praks, ki vam bodo dali dodatne ideje za lastno delo.

Udeležba je brezplačna.

Potrebna je obvezna prijava. Število prijav je omejeno, zbirajo jih do zasedbe prostih mest.

Dodatne informacije in prijave

Operacijo SIO 2020-22 sofinancira Republika Slovenija v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj