Brezplačna spletna delavnica - »Oblikovanje identitete in strategije blagovne znamke ter digitalnih kanalov komunikacije«

Brezplačna spletna delavnica - »Oblikovanje identitete in strategije blagovne znamke ter digitalnih kanalov komunikacije«

22. 02. 2022

3 1
Koristnost članka
3 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 16. marec 2022, od 12.00 do 16.00 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

SPOT Svetovanje Primorsko notranjske regije vabi podjetnike in potencialne podjetnike na brezplačno spletno delavnico, kjer boste spoznali oblikovanje trdnih marketinških temeljev s postavitvijo blagovne znamke (oblikovanje elementov preprostega brandbooka) in izbor najprimernejših digitalnih kanalov komunikacije.

Izobraževanje je prepletanje teoretičnega in praktičnega dela, kjer bodo udeleženci po korakih skozi izobraževanje gradili osnove marketinga in blagovne znamke po principu ledene gore.

Program:

1. OBLIKOVANJE IDENTITETE BLAGOVNE ZNAMKE

Nevidni del ledene gore predstavlja temelje uspešnega marketinga, kjer boste skozi praktične vaje postavili svoj namen, opredelili idealne ciljne skupine, analizirali konkurenco ter oblikovali ponudbo (izdelke/storitve), ki bo v najboljši meri reševala problem ciljne skupine. Na podlagi vseh teh inputov boste nato oblikovali identiteto blagovne znamke, ki je osnova za naslednji korak in se izraža s 5 opisi in 5 čustvi, ki želimo, da jih naša stranka začuti v prvih 5s, ko pride v stik z nami, našo komunikacijo.

2. OBLIKOVANJE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE

Vidni del ledene gore izhaja in gradi na prvem, nevidnem delu, na identiteti. Naučili se boste, kako izberemo vidne elemente naše komunikacije, ki bodo izražali našo osebnost in tako pritegnili prave ljudi, to je našo idealno ciljno skupino. Naučili se boste, kako določimo in izberemo svoje barve, tipografijo, ime, slike in logotip.

3. IZBOR ZA NAS NAJPRIMERNEJŠIH DIGITALNIH KANALOV KOMUNIKACIJE

Glede na to, kdo je naša ciljna skupina, v kateri fazi nakupnega procesa se nahajajo, kaj počne naša konkurenca, kaj je naša ponudba, v tem koraku udeleženci izberejo najprimernejše kanale komunikacije. Predstavili bodo 8 za mala podjetja najbolj zanimivih digitalnih kanalov komunikacije in njihove značilnosti (spletna stran, družbena omrežja, e-mail marketing, PPC, vsebinski marketing in SEO, marketing od ust do ust, video marketing, sodelovanje z vplivneži).

Celotno izobraževanje je zastavljeno zelo praktično in brez težkih izrazov, brez potrebnega marketinškega predznanja, po principu primi in nesi, da boste lahko v praksi takoj začeli bolj profesionalno in samozavestno graditi svojo spletno prisotnost. Pomagali vam bodo, da s pravimi, enostavnimi koraki zgradite trdne temelje svoje blagovne znamke po samem izobraževanju, ter tako s samozavestno, profesionalno digitalno komunikacijo stopite v srca in denarnice svojih idealnih kupcev.

Predavateljica: Maja Lapajne, Digitalni marketing za srčne podjetnike. Kreativka, ustvarjalka z 20 letnimi izkušnjami s področja digitalnega marketinga.

Udeležba je brezplačna.

Prijavite se lahko do 15. 3. 2022, do 12.00 ure. Izvedba je omejena na 40 udeležencev.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj