Bisnode Business Brunch - Usklajenost poslovne strategije in strategije blagovne znamke

Bisnode Business Brunch - Usklajenost poslovne strategije in strategije blagovne znamke

16. 04. 2013

Datum: 19. april 2013, od 8.30 ure dalje

Kraj: Antiq Palace Hotel & Spa (kongresni center), Gosposka ulica 10, Ljubljana

Usklajenost poslovne strategije in strategije blagovne znamke je osrednja tema Bisnode Business Bruncha, ki bo v petek, 19. aprila 2013, od 8.30 ure naprej. BBB se bo odvijal v kongresnem centru Antiq Palace Hotel & Spa na Gosposki ulici 10 v Ljubljani, glavni govorec pa bo Enzo Smrekar, član uprave Droga Kolinska d.d. in višji izvršni direktor v Atlantic Grupi.

Trženje je osrednja funkcija v podjetju, ki skrbi, da se poslanstvo in cilji podjetja ob dobro zastavljenem strateškem (korporativnem) načrtu prevedejo v zastavljene dolgoročne in kratkoročne trženjske in finančne cilje blagovne znamke.

Konsistentnost delovanja in upravljanja blagovnih znamk je danes eden največjih izzivov marketinga. Potrošniki na vsakem koraku vrednotijo asociacije, ki jih prejmejo skozi različne kanale komuniciranja določene blagovne znamke. Če pojavnost in sporočila niso ves čas enotna, lahko to potrošnika zmede, zamaje konsistentnost vrednosti blagovne znamke v njegovih očeh in posledično povzroči premik h konkurenci.

Pomembna je torej dolgoročna podoba naše blagovne znamke, ki je sestavljena iz emocinalnih in funkcionalnih lastnosti v očeh potrošnika in nas na osnovi osebnosti in podobe loči od konkurenčnih blagovnih znamk.

Prijave: Prijavite se lahko tukaj.

Več

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj