Mikrobranding - inovativen pristop k izboljšavi komunikacije in znamčenja blagovne znamke, Kranj

Mikrobranding - inovativen pristop k izboljšavi komunikacije in znamčenja blagovne znamke, Kranj

21. 09. 2021

Datum: 28. september 2021, ob 17.00 uri

Kraj: Kovačnica, Žuančičeva 22, Kranj

Delavnica Mikrobranding je inovativen pristop k izboljšavi komunikacije in znamčenja lastne blagovne znamke. Skozi participativnen pristop vključevanja posameznikov optimiziramo proces znamčenja in utrdimo znanje saj ponujamo demonstracije, vpoglede, diskusije, ekipno delo in povratno informacijo s strani profesionalcev, ki jih enosmerna komunikacija na webinarjih ali spletnih videjih ne omogoča.

Kaj je branding

Branding (znamčenje) je razumevanje in usklajevanje želja obče komunikacije blagovne znamke. Neprepoznavna vizualna simbolika je težje zapomnljiva na saturiranem trgu. Zato z načrtnim zasnovanjem branda jasneje nagovarjamo želeno publiko in se diferenciramo od konkurence. Brand je kot osebna izkaznica podjetja. Isti produkt ali storitev lahko predstavimo na nešteto različnih načinov. Pomembno pa je izbrati lasten izraz, ki že na prvi pogled sporoča kaj si, kako se želiš pokazati in zakaj ta firma obstaja. Je ključen element za predstavitev podjetja in interno razumevanje vrednot, ki prepreči krizo identitete.

Za koga je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem samozaposlenim in mikro podjetjem, ki želijo razumeti potencial brandinga in se spoznati z orodji za implementacijo na svoje podjetje, produkt ali storitev.

Ob zaključenem tečaju slušatelje opremimo s ključnimi vajami in orodji prilagojenimi za razvoj branda na svojem podjetju.

O mentorju

Studio Ljudje je domači, večkrat nagrajeni, strateško-oblikovalski studio deluje na področju ustvarjanja identitet brandov, produktov in kampanj. Sodeluje z globalnimi poslovnimi partnerji in se osredotoča na projekte, ki stremijo k trajnostnemu razvoju za svetlo prihodnost. Strokovno znanje brandinga, storytellinga, oblikovanja, delavnic, strategij, tipografije, ilustracije, uporabniške izkušnje, fotografije in tekstopisja uporabljajo kot orodje za kreiranje vrednosti naročnikom iz podjetniških, izobraževalnih in umetniških področij.

Več o Studiu Ljudje: ljudje.si + portfolio

Plan poteka delavnice:

1. Del - teorija

Prvi del delavnice je namenjen teoretskemu uvodu v mikrobranding oziroma personalizirano znamčenje. Namen uvoda je udeležencem najprej orisati in nato podati poglobljen vpogled v različne, predvsem pa visoko relevantne pristope znamčenja. Predavatelj predstavi študijo dobrih primerov, ki bodo kasneje služili kot podlaga za izdelavo lastnih strateških pristopov, slušatelji pa dobijo priložnost, da podajo svojo neposredno refleksijo na osebno razumevanje znamčenja.

Teoretski uvod tako ne predstavlja klasičnega predavalnega pristopa, kjer predavatelj zavzame pozicijo komunikacijske vodje, marveč predlaga participativni pristop, kjer lahko slušatelji diskutirajo svoj dosedanji pristop do pozicioniranja na trgu. Vsebina prvega dela je tako naslednja: Uvod; Marketing vs Branding; Kreiranje briefa; Dobre prakse in pristopi; Refleksije.

2. Del - praksa

Drugi del delavnice je namenjen praktičnemu pristopu. Zakaj imajo nekatere blagovne znamke auro uspeha že na prvi pogled? Zakaj izstopajo? Kaj potrebuje znamka, da postane avtentična? Ali ikonična? Ali duhovita? Ali je način, ki v znamko sistematično vpelje karizmo, da postane dinstinktiven igralec na trgu? V praktičnem delu se bomo tako spoznali z izdelano strategijo osebne znamke, ki uporablja raznovrstne metode komuniciranja za njeno vzpostavitev na trgu. Opredelili bomo središče branda, spoznavali algoritme humorja, karizme, poguma, topline in jih uporabili za pridobivanje skupnosti in pozornosti.

Vsebina drugega dela tako temelji na interaktivnih vajah, ki so naslednje:

  • Opredeliti središče branda: Kaj in kdo; Uporabniki; Teme; Vizija; Vrednote; Konkurenca; Prednosti; Omejitve; Kanali komuniciranja
  • Asociacije
  • Razvoj osebnosti znamke
  • Prepoznavanje vizualnih atributov

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj