Učinkovite Facebook objave

Učinkovite Facebook objave

13. 11. 2012

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 23. 9. 2012, Avtor: Domen Čot

Družbeno omrežje Facebook se neprestano razvija in spreminja. Stalno dodajajo nove funkcionalnosti in izboljšujejo stare. Ker pa je na voljo vedno več funkcionalnosti morate po drugi strani biti pozorni tudi na več stvari, ko pripravljate vašo objavo.

Nekaj nasvetov za pisanje učinkovitih facebook objav.

Sporočanje

Za kreiranje besedila vašega sporočila verjetno porabite največ časa. S pomočjo facebookovih naprednih načinov ciljanja lahko ustvarite različna sporočila za različna ciljna občinstva kar vam lahko olajša pisanje. Oblikujte specifično in ciljano sporočilo, ki nagovarja vaše ciljno občinstvo. Postavljajte vprašanja, na način, da imate možne odgovore pripravljene že v naprej. V vaši objavi lahko označite tudi druge strani in jih na tak način vključite v razpravo.

Slika

Verjetno ste že velikokrat slišali, da slika pove več kot tisoč besed. Današnji družbeni mediji to potrjujejo bolj kot karkoli drugega. Instagram in Pinterest štejeta vedno več uporabnikov in s pomočjo slik pridobivata klike obiskovalcev na različne spletne strani. Slike torej hitro postajajo čedalje pomembnejši del marketinga neke blagovne znamke in podjetja namenjajo ločene budžete ustvarjanju slik za promocijo na družbenih omrežjih.

Ciljanje

Odkar je facebook predstavil napredno ciljanje objav, ki so na voljo stranem, ki imajo več kot 5000 oboževalcev, imajo podjetja možnost, da oboževalcem omogočijo še boljšo in bogatejšo uporabniško izkušnjo. Facebook omogoča ciljanje objav glede na starost, spol, interese, zakonski status, jezik, izobrazbo, delovno mesto in lokacijo. Kreirate lahko torej zelo specifične objave namenjene vaši ciljni publiki.

Čas objave

Skupaj s ciljanjem je časovna umestitev objav druga najbolj pomembna stvar, ko objavljate na facebooku. Obstaja veliko mnenj o tem kdaj in kako pogosto objavljati. Na splošno velja, da se splača objavljati med delavniki po 8 uri, okrog 14 ure, ter med 8 in 10 zvečer. Nedelja zvečer je zelo dober čas za objavo na facebooku, medtem ko je petek zvečer verjetno najslabši. Kakorkoli, najboljši način, da najdete idealen čas za objavo za vaš posel je tako, da testirate in stvar preskusite v praksi. Kar super deluje za nekoga drugega morda namreč ne bo prav tako dobro delovalo za vas. Priporočajo, da imate pri objavljanju v mislih tudi medijsko odmevne dogodke in se izogibate objavljanju v času, ko vsi pišejo le o tem. Vaša super objava je namreč v taki situaciji enostavno spregledana in ne doseže želenega učinka. Planiranje objav v naprej je torej dobra ideja.

Za konec

Marketing na facebooku se v letih odkar obstaja v samem bistvu ni dosti spremenil. Še vedno gre za vzpostavljanje stika z vašimi potencialnimi kupci, skozi zanimive in privlačne ter viralne vsebine. Spremenil se je morda, le način kako dosegati potencialne kupce na tem družbenem omrežju. Potrebno je torej biti prisoten in vedno imeti na zalogi nekaj privlačnih in zanimivih vsebin za vzpostavitev stika in zavedanja kupcev skozi ta marketinški kanal.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj