Slovenska oaza svežine na Expu 2020

Slovenska oaza svežine na Expu 2020

04. 06. 2021

Vir in informacije: Glas gospodarstva (posebna številka), Maj 2021, www.gzs.si/skupne_naloge/informacije_in_pomoc/vsebine/Glas-gospodarstva

Expo 2020 v Dubaju bo. V mestu, kamor se stekajo poslovne poti iz vsega sveta in predstavlja odskočno desko za trge Bližnjega vzhoda, južne Azije in Afrike, je namreč že vse nared za odprtje dogodka, ki bo zagotovo obveljal za največji globalni dogodek tega in prihodnjega leta. In če so se organizatorji velikih dogodkov v zadnjem letu po vrsti odpovedovali svojim načrtom, so gostitelji tokratnega Expa odločeni dokazati, da je izvedba velikih dogodkov mogoča tudi v zahtevnih epidemičnih razmerah.

Poskusno odprtje enega od tematskih paviljonov je v marcu vzbudilo veliko zanimanje domače javnosti in organizatorji so v samo nekaj tednih našteli več kot 100.000 obiskovalcev. Njihove vrste so se vile mimo slovenskega paviljona, ki se na tokratnem Expu ponaša z izvrstno lokacijo - stoji namreč tik za vhodom na trajnostni segment svetovne razstave.

To pa ni edina prednost, ki jo ima Slovenija na tokratnem Expu. Naš paviljon, ki izstopa po svoji prepoznavni leseni strehi in zeleni fasadi, v katero je vsajenih kar 45.000 rastlin, bo namreč ponujal vrsto izvirnih doživetij, ki bodo obiskovalcem pomagala začutiti bistvo deleže na sončni strani Alp: svežino, zavezanost naravi in našo močno vpetost v globalne miselne in gospodarske tokove.

Vse to se bo prepletalo v posebej za Expo zasnovanem videu, ki si ga bodo lahko obiskovalci ogledali na 360-stopinjskem platnu, njihove čute pa bomo božali tudi z aerosoli slovenskega medu. Pravo razkošje pa bo paviljon nudil poslovnim gostom. Tem bo namenjeno Slovensko poslovno središče, ki zajema celotno drugo nadstropje paviljona in obsega vrhunsko zasnovane in opremljene prostore za poslovne dogodke najrazličnejših formatov. Slovenska podjetja pa bodo lahko svoje znanje predstavljala tudi v showroomu v pritličju paviljona, kjer bodo na interaktivnih razstavnih prostorih obiskovalce nagovarjali z rešitvami, ki si zaslužijo promocijo na največjem svetovnem dogodku.

Kako biti del Expa 2020?

Številna slovenska podjetja so tudi na osnovi pozitivnih izkušenj z Expa v Milanu svoje sodelovanje v Dubaju že napovedala. Expo je namreč odmevna poslovna platforma, ki omogoča nekaj, česar ne zagotavlja noben drug velik dogodek: enostavno organizacijo srečanj v živo s poslovnimi partnerji z vsega sveta.

Mreženje pa bo v Dubaju še enostavneje. Organizatorji so namreč razvili posebno B2B aplikacijo, ki bo partnerjem nacionalnih paviljonov odpirala vrata do srečanj in poslovnih priložnosti. Odlična pa bo tudi podpora podjetjem na slovenskem paviljonu. Slovensko osebje jim bo pomagalo organizirati posebne dogodke in vzpostavljati naveze s paviljoni drugih držav. Svoje pa bo pri spletanju poslovnih vezi dodala tudi ponudba vrhunske slovenske gastronomije, ki bo na voljo poslovnim gostom slovenskega paviljona.

Za podjetja, ki bodo sodelovala na slovenskem paviljonu, sta na voljo dva paketa - B2B in B2C. Če je prvi osredotočen na aktivnosti v Slovenskem poslovnem središču, je drugi namenjen podjetjem, ki nagovarjajo končne kupce in bodo zato svoje aktivnosti izvajala v showroomu in na Trgu Evrope v pritličju paviljona.

Za oba paketa lahko podjetja pridobijo tudi finančno podporo v obliki vavčerjev, ki jih zagotavlja Slovenski podjetniški sklad.

To pa ni edina oblika finančne podpore za predstavitev slovenskih podjetij na Expu 2020 v Dubaju. Posebni vavčerji so namreč namenjeni tudi udeležencem tematskih gospodarskih delegacij. Te bodo na slovenskem paviljonu gostovale dvakrat mesečno in utirale pot slovenskemu gospodarstvu na nove trge sveta. Zanimanje slovenskih podjetij za predstavitev v Dubaju je veliko in kaže na to, da gospodarstvo dobro razume prednost sodelovanja na edinem velikem mednarodnem dogodku v letošnjem in prihodnjem letu. Tega, kar omogočajo srečanja v živo, pač ne zmore nadomestiti nobena še tako napredna tehnologija.

Organizatorja slovenske predstavitve na Expu 2020 v Dubaju sta Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Javna agencija Spirit Slovenija.

Partnerji slovenske predstavitve na Expu 2020 v Dubaju so Slovenska turistična organizacija, Urad vlade za komuniciranje, Slovenska tiskovna agencija, Gospodarska zbornica Slovenije, Obrtno podjetniška zbornica Slovenije, SBC - Klub slovenskih podjetnikov in Združenje manager.

Več: https://expo2020slovenia.si/sodeluj

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj