SPIRIT Slovenija išče oblikovalske lesarske presežke leta 2021

SPIRIT Slovenija išče oblikovalske lesarske presežke leta 2021

11. 05. 2021

Vir in informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, 22. 4. 2021, www.spiritslovenia.si

Javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju z Društvom oblikovalcev Slovenije in Direktoratom za lesarstvo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo z javnim natečajem išče izvirno oblikovane izdelke iz lesa, ki bi lahko uspešno nastopali kot prepoznavni slovenski izdelki na globalnih trgih. Namen natečaja je identificirati že obstoječe lesne izdelke in pridobiti predloge za nove lesne izdelke ali družine lesnih izdelkov, ki predvidoma lahko predstavljajo reprezentativno in globalno poslovno uspešno ponudbo slovenskega lesarstva. Rok za prijavo je do 20. maja 2021.

Zamisel ali že konkretiziran končni izdelek mora v vrednostnem smislu vsebovati večinski delež zaključno obdelanega lokalnega lesa, s čim manjšim deležem oziroma minimalno uporabo drugih materialov. SPIRIT Slovenija išče izdelke iz lesa, ki predstavljajo oblikovalske presežke in ustvarjajo nove tržne niše ali se znotraj obstoječe globalne ponudbe lahko znajdejo v samem poslovnem vrhu. Znotraj posameznih sklopov javnega natečaja bodo najboljšim projektom podeljene nacionalne nagrade in priznanja za LESARSKI PRESEŽEK LETA 2021. Podelitev nagrad bo potekala na zaključni prireditvi na dogodku »Dan slovenskega lesarstva«, ki bo 9. junija 2021 v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.

Presežek pomeni zamisel, ki lahko ob ugodnih poslovnih okoliščinah, komunikacijskih in drugih oblikah podpore, uspešno nastopa kot prepoznaven lesni izdelek na globalnih trgih. Komisija bo najbolj dovršene in izvirne zamisli presojala po naslednjih kriterijih:

  • jasna prepoznavnost koncepta, ki hkrati izkazuje avtonomno podobo v različnih tržnih okoljih in strokovna komisija v njem prepozna visoko razmerje med predvidoma vloženimi stroški materiala in dela v razmerju do pričakovane cene končnega izdelka na trgu,
  • visoka okoljska učinkovitost / visoka stopnja zajetega CO2 in hkrati za serijsko izdelavo sorazmerno majhna poraba energije,
  • razumevanje sodobnih tržnih okoliščin in prilagojenost globalnim logističnim trendom / izdelek terja relativno majhen transportni volumen, nezahtevno embalažo in ga kupec zlahka sestavi sam,
  • verodostojen izvor iz lokalne tradicije, sodobna izvedba ob upoštevanju sedanje in pričakovane življenjske in estetske potrebe uporabnikov ter predvidena dolga življenjska doba,
  • odziv na nove potrebe in noviteta na področju uporabe lesa.

Več o samem natečaju in prijavi na tej povezavi.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj