Brezplačno spletno podjetniško izobraževanje v 10 modulih

Brezplačno spletno podjetniško izobraževanje v 10 modulih

20. 04. 2021

3 0
Koristnost članka
3 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: med 3. in 26. majem 2021

Kraj: na spletu

Kaj je Podjetniški program?

Je skrbno pripravljen program v obliki predavanj s področja začetkov poslovanja. Torej, preden se odločite za poslovno pot (imate idejo) svetujejo, da se udeležite Podjetniškega programa.

S pomočjo izkušenih podjetnikov se boste naučili ZAKAJ in KAKO kreirati poslovno idejo ter kako jo v celoti izvesti v praksi.

Izbrali so 10 tematik, ki se jih mora podjetnik zavedati preden vstopi v svet podjetništva.

Komu je namenjen spletni podjetniški program?

Celoten Podjetniški program je namenjen podjetnikom začetnikom ali idejnikom v razvojni fazi.

Vsebina:

  • Poslovni model vs. poslovni načrt
  • Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?
  • Raziskava trga
  • Kako poiščem ciljne stranke?
  • Lastna cena in oblikovanje cenovne politike
  • Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti
  • Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?
  • Marketing ali kako osvojiti trg
  • Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja
  • Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

Predstavitev predavanj

  • 1. Poslovni model vs. poslovni načrt

Datum: 3. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Predpogoj za uspešno podjetniško kariero je vedno dobro razdelana poslovna ideja. Pogledali si boste, kako poiščemo poslovno priložnost, kako analiziramo panogo in kako si zastavimo poslanstvo, vizijo in cilje. Naučili se boste, kako ocenimo potrebe in želje kupcev, kako izpostavimo konkurenčne prednosti in kako opredelimo trženjski splet. Predstavili bodo tudi metode, s katerimi ocenimo prihodke in stroške, ki predstavljajo osnovo za finančne projekcije. Predavanje bo obogateno s primeri iz prakse.

  • 2. Kako z minimalnim vložkom do maksimalnega podjetniškega izplena?

Datum: 5. maj 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Pri metodah vitkega inoviranja govorimo o prepletenosti strank, trga in razvoja. Klasični način inoviranja “v garaži” je že nekaj časa neučinkovit in neuporaben v malih podjetjih, zadnja leta pa se tehnik vitkega podjetništva poslužujejo tudi korporacije in večja podjetja. Dogaja se namreč, da razvijejo izdelek/ storitev, ki nima trga ali pa ga ne poznajo dovolj dobro. Tehnike in metode vitkega inoviranja govorijo ravno o tem, kako s čim manj sredstvi (časa in denarja) razviti izdelek/ storitev skladno s potrebami trga.

  • 3. Raziskava trga

Datum: 10. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Raziskava trga je ključna pri razvoju podjetja. Kaj sploh je raziskava trga? Kako jo pričeti izvajati in kdaj je zaključena? Kaj pomeni dobra ali slaba raziskava trga? Pomemben del raziskave trga so začetni odzivi iz trga (intervjuji, ankete). Poleg naštetega se bomo pogovarjali o velikostih trgov (po principu TAM, SAM, SOM) in pogledali kaj so potrebni pogoji (razlogi) za vstop na izbrani trg.

  • 4. Kako poiščemo ciljne stranke?

Datum: 11. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Ste že slišali za grozno statistiko, ki pravi, da 9 od 10 startupov v prvih petih letih propade? Pa veste, da pri večini ni razlog slab produkt/ storitev kot misli večina? Razlog tiči v slabem poznavanje ciljne stranke ali zelo pogosto v napačnih predpostavkah, kdo le te so.

  • 5. Lastna cena in oblikovanje cenovne politike

Datum: 12. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Na delavnici se bomo dotaknili področja poslovnega modela - Canvasa in iz njega izpeljali osnovo za določitev ključnih stroškov ter določili kanale prodaje, ki so osnova za prihodkovno stran. Da lahko določimo, kako bomo prodajali, pa moramo poznati svojo lastno ceno produkta (tu je pomembno poznati razliko med fiksnimi in variabilnimi stroški). Da podjetje lahko dobro upravljamo, moramo poznati ključne kazalnike uspešnosti, ki nam povedo, kje smo, kam želimo iti, ali smo na pravi poti in ali moramo v podjetju kaj spremeniti.

  • 6. Prodaja, ki vam bo pomagala na vaši startup poti

Datum: 17. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Spoznali boste kako sploh začeti s prodajo, kje, na kakšen način, s kom in kako zaključiti prodajo in biti uspešen. Na predavanju se boste naučili kakšni so pristopi pri B2B prodaji in kakšni pri B2C. Slišali boste marsikaj o spletni prodaji - kako se je lotiti, na kaj vse moramo pri tovrstni prodaji misliti in kaj vse mora v ozadju delovati, da je kupec zadovoljen z našo storitvijo. Dotaknili se boste tudi loyalty programov, kako delujejo in kdaj jih je smiselno vpeljati v prodajo. Slišali boste za različne pristope, ki naj bi večali število kupcev.

  • 7. Zakaj moramo poznati pojem intelektualna lastnina?

Datum: 19. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Intelektualna lastnina predstavlja 98% izvoza in 95% vrednost podjetja. Brand je torej najpomembnejši. A kaj sodi pod brand? To ni samo znamka, to je ves know howdesigniznanjeljudje, ki morajo biti pravilno zaščiteni in upravljani. Iz malega zraste veliko le, če se uspešno zaščitite in maksimalno monetizirate svoje znanje in inovativnost. Kako? Intelektualna lastnina je temelj podjetja, saj želite biti na trgu unikatni in inovativni. Vse to pa nima smisla, če znanje prepuščate drugim ali celo nekomu že kršitve njegove pravice, ker niste preverili ali pa nimate v pogodbah urejene avtorske pravice itd… Interni odnosi, odnosi s partnerji, zaščita znanja, poslovnih skrivnosti, to vam daje konkurenčno prednost na trgu. Ampak samo, če je res vaše.

  • 8. Pridobivanje sredstev za zagon in rast podjetja

Datum: 24. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Na delavnici se boste dotaknili področja investiranja, kaj sploh je, kdaj je potrebno, kakšne oblike obstajajo, kakšno je investiranje v naši regiji in drugje ter kaj so potrebne zahteve, ki jih je potrebno izpolniti, da ste uspešni pri pridobivanju vaše investicije.

Predavateljica: mag. Nina Dremelj

  • 9. Marketing ali kako osvojiti trg

Datum: 25. maj 2021, od 14.00 do 17.00 ure

Pojem, ki ga slišimo na vsakem koraku, ko smo v poslu. Kaj je marketing na kratko? Kaj je marketinška strategija in zakaj jo mora podjetje imeti? Primeri dobrih praks marketinških kampanj in tudi primeri, ki so bili teoretično dobro zastavljeni, v praksi pa so se izkazali za neuspeh.

  • 10. Kako pripraviti predstavitev svoje ideje (Pitch)

Datum: 26. maj 2021, od 13.00 do 16.00 ure

Vsak posameznik ali podjetje bi moral imeti sestavljeno kratko predstavitev ali opis dejavnosti podjetja, ki bi jo delili s kupcidobavitelji in tudi investitorji. Za uspešno sodelovanje z dotičnimi poslovnimi deležniki, je pomembno kako predstavimo poslovno idejo. Da pripravimo prepričljiv pitch, nam vzame kar nekaj časa.

Dodatne informacije in prijave 

Pomembne informacije za udeležence:

  • Podjetniški program bo v celoti potekal preko spleta.
  • Izobraževanje je namenjeno vsem posameznikom, ki jih zanimajo podjetniške vsebine.
  • Zaradi zagotavljanja kakovostne izvedbe je obvezna predhodna prijava. 
  • Spletni Podjetniški program je brezplačen. 
  • Zaradi brezplačne izvedbe se posamezna predavanja ne snemajo, prav tako pa ni možna izdaja certifikata ali posredovanje predstavitvenega gradiva.
  • Vsem prijavljenim bodo dan pred izvedbo posameznega predavanja poslali opomnik ter povezavo za dostop do spletne delavnice.

Aktivnosti Inkubatorja GEA College v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj