20 nasvetov za dvig pojavnosti na LinkedIn-u za vas in vaše podjetje

20 nasvetov za dvig pojavnosti na LinkedIn-u za vas in vaše podjetje

17. 07. 2012

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 28. 4. 2011, Avtor: Helena Felc

Imate profil na LinkedIn-u, vendar niste aktivni? Niste prepričani, kaj vse lahko počnete na LinkedIn-u? Znate na LinkedInu pogledati in dodati kontakte ter izpolniti osnovne informacije o sebi. Na LinkedInu lahko namreč naredite veliko več: predstavite in prodate svoje produkte, najdete poslovne partnerje, primeren kader za vaše podjetje, pridobite brezplačno publiciteto in še več.

V nadaljevanju je predstavljenih 20 načinov, kako uporabiti LinkedIn učinkovito tako za vas kot za vaše podjetje.

Kaj storiti za boljše osebno pozicioniranje na LinkedIn-u?

1. Izpolnite čim več informacij o sebi na svojem osebnem profilu in dodajte resno poslovno fotografijo. Zakaj je pomembno, da dodate čim več informacij o sebi? Z izpolnjenim profilom boste dvignili svojo kredibilnost na LinkedIn-u. Z resno fotografijo pa boste ustvarili vtis zaupanja vredne osebe vsem, ki vas bodo opazili na tem socialnem mediju.

2. Uporabite različne aplikacije kot so blog RSS ali Twitter in jih implementirajte v svoj osebni profil, da dodate profilu vrednost in dogajanje. Preglejte aplikacije, ki jih omogoča LinkedIn ter ocenite, katere so najbolj primerne za vas in vaše podjetje. LinkedIn aplikacije.

3. Povežite svoje LinkedIn statuse s preostalimi računi znotraj družbenih medijev. Imejte celovito komunikacijo znotraj družbenih medijev. Zastavite vprašanje sledilcem na Twitterju in odgovorite podrobneje na LinkedIn-u ter povezavo do odgovora objavite na Twitterju.

4. Izogibajte se direktni prodaji preko LinkedIn-a, saj bo to odbilo vaše kontakte in se bodo izključili iz vašega omrežja poznanih oseb (network), saj se bodo počutili obremenjene z vašo direktno prodajo.

5. Zaprosite zadovoljne stranke, partnerje ali bivše delodajalce, da vas priporočijo na LinkedIn-u, saj si boste na ta način še dodatno povečali zaupanje in kredibilnost.

6. Vprašajte svoje direktne kontakte v prvem krogu, da vas predstavijo ali povežejo s kontakti znotraj svojega prvega kroga.

7. Imejte kontinuirano interakcijo na LinkedIn-u, saj boste tako dosegli osebe na družbenih omrežjih, ki jih sicer ne.

8. Uredite si povezavo s svojim poštnim računom, da takoj prejmete sporočilo in lahko posledično hitreje in bolj ažurno odgovarjate na sporočila poslana preko LinkedIn-a.

9. Iščite povezave znotraj področja, kraja ali države, kjer bi si želeli zaposlitev v kolikor niste zadovoljni s trenutno službo.

10. Naredite različne vprašalnike znotraj Linkedin-a.

11. Delite rezultate ankete z vašim omrežjem poznanih oseb.

12. Nimate inspiracije za vprašanja? Poglejte, kakšna vprašanja zastavljajo drugi. Promovirajte sebe in svoje podjetje tudi tako, da odgovorite na vprašanja drugih.

Kako uporabiti LinkedIn za promocijo vašega podjetja?

13. Potrebujete dodatno motivacijo, da postavite vprašanje? S pomočjo odgovorov boste spoznali občutke vaših potencialnih strank ter boste vaše izdelke in storitve lažje prilagodili njim na kožo.

14. Ustvarite skupino ali stran za vaše podjetje. Izpostavite opis podjetja in različne storitve ali produkte, ki jih ponujate svojim strankam.

15. Objavite svojo povezavo do LinkedIn-a na vseh svojih marketinških materialih, vključno z identifikacijsko vizitko, v podpisu elektronske pošte, na spletni strani, brošurah, saj se bodo tako vaše potencialne stranke informirale o vas tudi preko LinkedIn-a.

16. Povečajte svoje omrežje na LinkedIn-u, tako da se vključite v sorodno industrijo, v kateri delujete. Vključite se v različne alumni skupine, ki so sorodni vašemu področju delovanja.

17. Dodajte svoje reference ali povezave do referenc na LinkedIn.

18. Uporabljajte LinkedIn-ov iskalnik, da najdete ljudi, ki so zaposleni v določenem podjetju, industriji ali mestu. LinkedIn-ov iskalnik je napreden in lahko na podlagi zadetkov in kategoričnega iskanja najdete rešitev marsikaterega problema, s katerim se srečujete.

19. Poiščite vašo potencialno stranko na LinkedIn-u ter se poučite o njej. Na ta način boste boljše pripravljeni na sestanek in srečanje z njo. Lažje boste našli skupno točko, o kateri se boste pogovarjali in posledično se boste hitreje povezali. Tudi oblikovanje poslovne strategije bo za obe strani potekalo hitreje, učinkoviteje in lažje.

20. Objavite svoje prezentacije na LinkedIn-u ter delite svoje znanje s svojim omrežjem ter si še dodatno okrepite kredibilnost.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj