Uradno prvič predstavljeni glasniki slovenskega gospodarstva

Uradno prvič predstavljeni glasniki slovenskega gospodarstva

30. 06. 2020

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, 18. 6. 2020, www.spiritslovenia.si 

Javna agencija SPIRIT Slovenija je 18. junija 2020 javnosti uradno predstavila slovenska podjetja in organizacije, ki so bili zaradi svojih prebojnih rešitev izbrani za ambasadorje slovenskega gospodarstva v okviru kampanje »I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART.« Skupaj z njimi in drugimi razvojno naravnanimi in v prihodnost usmerjenimi podjetji bo Slovenija lahko tudi v prihodnje stopala po poti prebojne rasti, je bilo rečeno na novinarski konferenci. Predstavljen je bil tudi virtualni zemljevid Slovenije z vključenimi rešitvami ambasadorjev, ki ga bo agencija uporabljala v promocijske namene na različnih dogodkih v tujini ter nanizane aktivnosti, ki bodo v spremenjenih razmerah podjetjem pomagale pri iskanju priložnosti in poslovanju na mednarodnih trgih.

SPIRIT Slovenija je v okviru nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva, ki jo vodi pod sloganom »I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART.« pred kratkim izbrala 19 slovenskih podjetij in organizacij, ki bodo aktivno vključeni v številne promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja.

Ambasadorji slovenskega gospodarstva so postala izjemna slovenska podjetja, ki vsak na svojem področju ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo: Akrapovič d. o. o., Alpina d. o. o., AquafilSLO d. o. o., Ekoart hiše d. o. o., Elan d. o. o., Equa d. o. o., Hooray Studios d. o. o., Ljubljanske mlekarne d. o. o., Lotrič meroslovje d. o. o., Luka Koper d. d., Lumar IG d. o. o., Mywater d. o. o., Nordijski center Planica, Panorganix d. o. o., Paradajz d. o. o., Pipistrel d. o. o., Plastika Skaza d. o. o., SETCCE d. o. o. in SWARCO LEA d. o. o.

Ambasadorji so zelo raznoliki in skupaj tvorijo odlično reprezentativno podobo slovenskega gospodarstva, saj gre za mikro, mala in srednja kot velika podjetja, zagonska in rastoča podjetja ter tista, ki so v zreli fazi razvoja. Delujejo na zelo različnih področjih, od meroslovja, izdelave sintetičnih vlaken, proizvodnje LED mobilnih znakov in programskih rešitev, založništva, ekološke pridelave hrane, gradnje hiš, letalske industrije ter športa in športne opreme. Razpršeni so po vsej državi, saj regijsko pokrivajo celotno Slovenijo, s čimer krepijo razvojni potencial na regionalni in lokalni ravni. Vsem pa je skupno, da so visokotehnološka in izrazito trajnostno naravnana podjetja, katerih inovativne in pametne rešitve ter visoko kakovostni izdelki so plod slovenskega znanja.

Glasniki slovenskega gospodarstva so bili izbrani na podlagi januarja letos objavljenega javnega poziva in jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij, ki predstavljajo ključne prebojne rešitve, storitve in inovativne izdelke slovenskega gospodarstva.

Več o tem si lahko preberete v sporočilu za javnost.

Več informacij o ambasadorjih in njihovih prebojnih rešitvah je na tej povezavi, kjer je na voljo tudi e-brošura o ambasadorjih.

*******

Green. Creative. Smart. je komunikacijska kampanja znamke I feel Slovenia na področju gospodarstva kot odziv na njegova pričakovanja po dvigu prepoznavnosti in ugleda Slovenije v mednarodnem okolju. Namenjena je celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu. Slovensko gospodarstvo je trajnostno naravnano in usmerjeno k uporabniku, ponuja kreativne, inovativne in dostopne rešitve za ljudi ter za dolgoročen razvoj družbe. Kampanja izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na nišnih področjih zelenega in krožnega gospodarstva, okoljskih tehnologij, robotizacije, mobilnosti, digitalizacije, vesoljskih in drugih visokih tehnologij, razvoja in raziskav, znanosti ter kreativne industrije.

*******

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj