Kako si ustvariti kredibilnost kot mladi podjetnik?

Kako si ustvariti kredibilnost kot mladi podjetnik?

11. 10. 2011

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 26.8.2011, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Maja Borštnik

Ustanovitev podjetja je za mlade podjetnike že sama po sebi težka naloga. A tu je še problem kredibilnosti, saj neuveljavljeni podjetniki le-te še nimajo. Pojavi se vprašanje, kako si med potencialnimi strankami ustvariti zaupanje? In kako prepričati partnerje, da bi želeli sodelovati z vami?

Osredotočite se zgolj na eno stvar

Značilnost mladih podjetnikov je zagnanost in zaletavost. Na začetku svoje podjetniške poti imajo veliko idej in želijo jih čimprej preizkusiti. A da bi si podjetnik zgradil kredibilnost, potrebuje točno določen fokus.

Če se boste osredotočali na več stvari, vas bodo prehiteli drugi. Raje, kot da se usmerjate v gradnjo naslednjega podjetja, s katerim boste obogateli, si poiščite svojo tržno nišo. S tem si boste počasi a vztrajno višali kredibilnost.

Prisotnost na spletu je ključ do uspeha

Internet je logično mesto, kjer podjetnik začne tlakovati svojo podjetniško pot. Ne predstavlja veliko stroškov in je odličen način, kako ljudem pokazati iz kakšnega testa ste. To pa je še posebej pomembno za mlade podjetnike, ki kredibilnosti še nimajo zgrajene in v ljudeh še ne vzbujajo zaupanja. Izpostavljenost v blogih in družbenih omrežjih omogoča izmenjavo stikov z drugimi podjetniki iz podobnih podjetniških voda.

Družite se iz oči v oči

Facebook, Twitter in spletna pošta so dober način širjenja poznanstev, a vas lahko pripeljejo le do neke točke. Kot mladi podjetniki ne smete pozabiti na mreženja iz oči v oči. Dober odnos prek spletnega klepeta ni enako kot stisk roke v resničnem svetu.

Sestanki in udeleževanje prireditev so pomemben del mreženja. Druženje z ljudmi, ki jih občudujete, vam bo povečalo število znancev v pomembnih krogih, med ostalimi pa se bo razširilo mnenje, da ste vredni spoštovanja, saj se družite z že uveljavljenimi podjetniki.

Obljubite manj in ponudite več

Na začetku poslovanja je zelo pomembno, da se prvim strankam še posebej posvetite. To so namreč ljudje, ki bodo kljub napakam za vas jamčili in vas podpirali. Ko bodo spoznali, da svoje obljube vedno uresničite ali pa ponudite še celo več, kot ste obljubili, vas bodo priporočili svojim prijateljem in znancem, s tem pa se bo krog vaših potencialnih strank hitro širil. Poskrbite le za to, da ne boste obljubljali stvari ali storitev, katerih niste zmožni nuditi.

Ne izdajajte se za nekaj, kar niste

Popolnoma nepotrebno je, da prikrivate svojo starost in v ljudeh vzbujate občutek, da ste starejši in bolj izkušeni kot v resnici. Bodite samozavestni in pokažite, da ste dovolj zreli za svojo starost. Če se morate svojim partnerjem opravičevati zaradi pomanjkanja izkušenj in mladosti, to najbrž ni nekdo, s katerim želite sodelovati, kajne? Raje si poiščite partnerje, ki vas ne bodo podcenjevali.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj