7 pravil za optimizacijo vstopne strani

7 pravil za optimizacijo vstopne strani

01. 02. 2011

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 25.1.2011, Avtor: Manca Korelc

1. Jasen in neposreden naslov – vstopne strani morajo biti dizajnirane tako, da bodo uporabniki najprej opazili naslov. Prvi vtis je v enako pomemben kot na splošno v vsakdanjem življenju. V naslovu jasno opišite, kaj želite od obiskovalca, sporočilo naj bo preprosto. Cilj naslova je prepričati obiskovalca, da bo na tej strani našel, kar išče;

2. Uporabite prazen prostor – obiskovalci običajno ne berejo celotnega besedila na vstopni strani, ampak stran le preletijo in se odločijo, ali bodo na tej strani dosegli svoje iskalne cilje; zapomnijo si nekakšen »sken« strani, zato ima prazen prostor posebno vlogo; v vstopne strani torej ne natlačite vseh klicev k akciji, ki se jih spomnite in seveda pazljivo z barvami;

3. Izpostavite koristi – nimate veliko časa, da prepričate obiskovalca, zato z jasnimi in kratkimi sporočili poudarite koristi za obiskovalca; navedite največ 5 alinej, v katerih zajamete bistvo, zakaj se mora odločiti za vas;

4. Prepričljivo sporočilo – zamislite si vstopno stran kot prodajalca, ki za vas prodaja na spletu; tako kot prodajalci, ki imajo v rokavu vedno argument »zakaj kupiti? – zato!«, uvrstite neposredno nad klic k akciji razlog, zakaj se morajo konvertirati;

5. Veliki rdeči gumbi – da ne izgubljate preveč časa z izbiranjem barve za gumb klica k akciji – zmaga rdeča; tudi zelena je učinkovita, toda rdeč gumb se je največkrat izkazal kot najboljši generator konverzij; prav tako ne skoparite z velikostjo; obiskovalec naj hitro opazi, kje lahko pošlje povpraševanje ali kupi vaš izdelek;

6. Klici k akciji – besedilo napisano na gumbu je zelo pomembno; ni dovolj, da napišete »Naročite!« ali »Kupite zdaj!« ali podobna sporočila; mnogo bolje se obnesejo mehkejši klici k akciji, kot so npr. »Preizkusite zdaj!« ali »Testirajte brezplačno!«;

7. Zaupanje in varnost – blagovne znamke, oznake zaupanja, izjave zadovoljnih strank imajo zelo velik vpliv na konverzije; obiskovalcu dajejo občutek, da vam lahko zaupa; tako se lažje odloči za nakup, saj si potrdi, da se je odločil prav.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj