Brezplačna delavnica - »Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?«, Ljubljana

Brezplačna delavnica - »Kako bolje razumeti svojega naročnika in mu zastaviti prava vprašanja?«, Ljubljana

04. 06. 2019

Datum: 5. junij 2019, od 13.00 do 15.00 ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Eden izmed ključnih razlogov za izvajanje poglobljenih strukturiranih in nestrukturiranih intervjujev je identifikacija priložnosti za nove produkte oziroma izboljšave obstoječih produktov ali storitev. Podjetja na ta način identificirajo prave probleme oziroma priložnosti, ki se jih splača v naslednji fazi reševati (“doing the right thing” pristop). Cilj intervjujanja je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o potrošnikovih motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem in so osnova za iskanje priložnosti v boljšem zadovoljevanju izraženih in latentnih želja oziroma potreb.

Prednost intervjuja pred drugimi metodami je predvsem v tem, da lažje identificiramo latentne potrebe. To so potrebe, ki jih s klasičnimi metodami zbiranja podatkov o uporabnikih (pridobivanje “consumer facts”) ne identificiramo, saj jih uporabniki ne znajo izražati, ker se jih pogosto niti ne zavedajo. Temeljijo na višjih nivojih maslowove hierrarhije potreb in so ključne pri razvoju prebojnih inovacij.

Kaj bodo udeleženci odnesli od delavnice:

  • spoznali bodo metodo intervjuja kot osnovne metode spoznavanja uporabnikov;
  • spoznali bodo koristne in nekoristne načine izvajanja intervjuja na podlagi izkušenj predavatelja in testnega primera;
  • spoznali osebne omejitve in talente pri izvedbi intervjujev;
  • spoznali različne tehnike analize in sinteze podatkov ter iskanja vpogledov.

Predavatelj bo dr. Blaž Zupan, podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Delavnica je primarno namenjena  LUI Predinkubirancem, ki postavljajo svoj Market Map. Prav tako pa je delavnica primerna za vse, ki se na podjetniško pot šele odpravljate, študente in ostale s podjetniško žilico, saj bo udeležencem ponudila temeljna znanja delanja intervjujev, ki nudijo širši vpogled v kupce in razumevanje le-teh.

Delavnica je brezplačna! Pohitite s prijavo, število mest je omejeno.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 - 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast« (www.eu-skladi.si).

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj