Brezplačna delavnica - »Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje«, Ajdovščina

Brezplačna delavnica - »Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje«, Ajdovščina

07. 05. 2019

Datum: 17. maj 2019

Kraj: Faladur, Ajdovščina, Cesta IV. Prekomorske 61c

Vabljeni na brezplačno delavnico - »Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje«, ki bo potekala 17. maja 2019 v Ajdovščini (Faladur, Cesta IV. Prekomorske 61c).

Na delavnici bosta priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja predstavila ključna dejstva in uporabna orodja za uspešno tržno pozicioniranje znamk in komuniciranje s porabniki.

Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije.

Program:

9:45

Registracija udeležencev

10:00

Pozdravni nagovor

dr. TEA GOLOB, Fakulteta za uporabne družbene študije

10:15

Kako učinkovito komunicirati s kupci?

dr. ANDREJ KOVAČIČ, PRO-ACT d.o.o.

11:30

Resnična moč tržne znamke

LUČKA PELJHAN, I&S Aladin

12:00

Mreženje in pogostitev z lokalnimi dobrotami Vipavske doline

12:30

Štirje vogali tržno naravnanega poslovnega koncepta

LUČKA PELJHAN, I&S Aladin

13:30

Delavnice na praktičnih primerih

14:45

Zaključek

Prijave: Prijave zbirata Gregor Cotič, Slovensko združenje za duševno zdravje (ŠENT), e-naslov: gregor.cotic@sent.si in Erika Zuodar, Mestna občina Nova Gorica, e-naslov: erika.zuodar@nova-gorica.si.

O PROJEKTU INNO-WISEs

 

Projekt INNO-WISEs je namenjen dvigu digitalnih in podjetniških kompetenc vodstvenega in strokovnega kadra subjektov socialne ekonomije. V okviru projekta bodo izvedena srečanja in usposabljanja ter vzpostavljena platforma odprtokodnih in cenovno dostopnih digitalnih orodij ter e-tečajev. Projekt se financira iz transnacionalnega evropskega programa Interreg Srednja Evropa, ki spodbuja sodelovanje držav srednje Evrope. Povezuje 11 partnerjev iz Slovenije, Hrvaške, Italije, Poljske in Belgije.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj