Kako prodajati na Kitajskem?

Kako prodajati na Kitajskem?

08. 11. 2010

Vir in informacije: http://www.izvoznookno.si/, 18.10.2010, Avtor: Ljubomir Ulaga, konzulat Šanghaj, E-mail: ljubomir.ulaga@gov.si

Kako naj v trženjski borbi uspe slovensko podjetje, ki nima izdelka z mednarodno blagovno znamko, kapitala za promocijske aktivnosti, tradicije trgovanja ali vzpostavljene trgovske mreže na Kitajskem?

Podjetje lahko uspe predvsem v plasmaju polizdelkov (avtomobilska, strojna in elektro industrija), z inovativnim pristopom (IT in ITC) ter s prenašanjem drobne, a pomembne tehnologije in know-how pristopa, kako tehnološko voditi majhno privatno (SME) podjetje. Privatna podjetja na Kitajskem so tržna niša, ki potrebujejo drobne, na domačem dvorišču razvite tehnološke rešitve in so žejna mojstrskih izkušenj strokovnjakov, ki so iz majhnih domačih delavnic razvili uspešne slovenske “gazele”. Na ta način se lahko slovenska podjetja, skupaj s kitajskimi partnerji, vključijo v boj za novo-nastajajoči srednji sloj kitajskih potrošnikov.

Več v prispevku Kako prodajati na Kitajskem.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj