Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

12. 10. 2010

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 31.8.2010, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Nejc Krumpačnik

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja.

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega "dialoga" pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so.

Dnevno bloge prebira skoraj 500 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe.

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj