Upravljanje blagovnih znamk danes, Celje

Upravljanje blagovnih znamk danes, Celje

24. 10. 2017

Datum: 7. november 2017, ob 16. uri

Kraj: Inkubator Savinjske regije, Celje

Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?

Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci, boste odgovore našli na izobraževanju, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk).

Program:

  • Definicije blagovnih znamk in njihov pomen
  • Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?
  • So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
  • Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
  • Kako se potrošniki obnašamo danes?
  • Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk? Predavanje bo temeljilo na uspešnih primerih iz prakse, lastnih dolgoletnih izkušenj in teorije.

Petra Čadež: »Ena od ključnih stvari pri vodenju blagovnih znamk je kupčeva izkušnja s produktom oziroma storitvijo podjetja, a se ji še vedno posveča premalo pozornosti. Ob tem moramo marketingaši zares dobro poznati potrebe svojih strank, saj lahko le tako opazimo, kje vse se skriva naša konkurenca.«

Vstop prost!

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj