Registrske blagajne v Avstriji

Registrske blagajne v Avstriji

12. 04. 2016

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: www.izvoznookno.si, 31. 3. 2016, Avtor: Breda Korošec, pooblaščena ministrica, vodja gospodarskega oddelka, Veleposlaništvo Republike Slovenije na Dunaju

S 1.1.2016 je Avstrija v okviru davčne reforme vpeljala sistem registrskih blagajn. Avstrijska gospodarska zbornica (WKO) je objavila obširen priročnik na spletu na to temo, kjer pojasnjujejo, kaj to pomeni za podjetja, katerih pravil se je potrebno držati, na razpolago je tudi lista izbora tehnoloških partnerjev glede vzpostavitve blagajn.

Podjetniki, ki imajo poslovne prihodke, morajo v primeru, da dosežejo oz. presežejo 15.000 EUR neto prihodkov na obrat, v primeru gotovine (vključno  plačila z bančnimi karticami, kreditnimi karticami) pa več kot 7.500 EUR neto prihodkov na obrat, uporabljati elektronsko registrsko blagajno. Podjetja morajo izdati potrdilo o plačilu (račun) in ga izročiti kupcu. S 1.1. 2017 je potrebna vpeljava tudi posebne tehnične varnostne opreme.

Več informacij

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj