MP dogodek - »Lastno podjetje? Zakaj pa ne!«, Ljubljana

MP dogodek - »Lastno podjetje? Zakaj pa ne!«, Ljubljana

19. 01. 2016

Datum: 28. januar 2016, od 16.30 do 18.20 ure

Kraj: NLC Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana

Vstop v podjetništvo v mladih letih, brez izkušenj, je zahtevna naloga. Maja je 27-letna podjetnica, ki ima kljub svoji mladosti že bogate izkušnje, te pa vam bo na dogodku zaupala v obliki svoje zgodbe.

Moja podjetniška zgodba: Maja Bašelj

Maja Bašelj je uni. dipl. ekonomistka, študentka magistrskega študija na FUDŠ, smer medkulturni management in direktorica podjetja MBM Logistika d.o.o.. Leta 2015 je po vrnitvi iz Združenih držav Amerike, kjer je opravljala enoletno pripravništvo, prevzela vlogo krizne managerke v družinskem podjetju, ki se ukvarja z mednarodnim transportom in logistiko.

Podjetje je po nekaj letni uspešni rasti, padlo v hudo finančno situacijo. Padec cen storitev, podaljšanje plačilnih rokov, rast cen goriv in premalo lastnega kapitala so botrovali k velikim finančnim težavam podjetja. Podjetje je postalo nelikvidno, nastopile so težave v kadru, zamude pri plačah, rubežniki so postali stalni obiskovalci podjetja, padel je tudi ugled med ostalimi podjetji. Zato je pod njenim vodstvom podjetje začelo temeljito finančno in poslovno prestrukturiranja.

Maja vam bo zaupala svojo zgodbo skozi naslednje točke:

  • Kakšen pristop ubrati ob vstopu v podjetništvo?
  • Kako ohraniti samo-motiviranost in motiviranost zaposlenih v kritičnih trenutkih.
  • Kako v podjetju doseči preobrat: iz padanja prihodkov v rast?
  • Aplikacija ameriških vrednot in načina poslovnega razmišljanja v praksi. 
  • Neuspeh kot del uspeha.

Vitka metodologija: Lojze Bertoncelj

Sledilo bo predavanje o vitki metodologiji. Lojze je soustanovitelj podjetja 30Lean in mentor lean startup inoviranja v večjih podjetjih in samostojnih timih. Je tudi pobudnik poslovnega modela brezplačne e-knjige Delaj vitko.

Njegovo predavanje bo sestavljeno iz naslednjih iztočnic:

  • Imam idejo - kateri so prvi koraki?
  • Kako se lotiti raziskovanja produkta, trga in kupcev?
  • Kako svojo idejo testirati s pomočjo vitke metodologije?
  • Kdaj je idejo dobro opustiti?

Udeležba je brezplačna, potrebne so prijave.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj