ROADSHOW - digitalizacija izvoza

ROADSHOW - digitalizacija izvoza

15. 01. 2025

Zasavska gospodarska zbornica (sejna soba 2. nadstropje), Podvine 36, Zagorje ob Savi

Datum: 15. januar 2025, od 12.00 do 14.15 ure

Kako učinkovito uporabiti digitalne kanale za povečanje izvoza vašega podjetja?

V današnjem digitalnem svetu je prisotnost na spletu ključnega pomena za širitev na mednarodne trge.

Vabljeni na brezplačno delavnico, kjer boste pridobili praktična znanja in orodja za vzpostavitev ali izboljšanje digitalnih prodajnih kanalov ter povečanje izvoznega potenciala vašega podjetja.

Sprejetje novih tehnologij, ki digitalizirajo prodajna in tržna prizadevanja, bi moralo biti naslednja pomembna točka na seznamu B2B in proizvodnih podjetij. Kljub temu pa številne industrijske, proizvodne in B2B organizacije še vedno zaostajajo pri uvajanju digitalnih prodajnih procesov in spletnih tržnih kanalov. To potrjujejo tudi podatki SURS, ki kažejo, da je po zadnjih dostopnih podatkih zgolj 10 % podjetij prodajalo preko spletne strani v države EU.

Zakaj se pridružiti? 

Digitalizacija izvoza omogoča podjetjem učinkovito širitev na tuje trge z uporabo sodobnih digitalnih orodij. Na delavnici boste:

  • Spoznali, kako izbrati ustrezne digitalne kanale glede na vašo panogo in ciljne trge.
  • Naučili se, kako izboljšati spletno prisotnost in optimizirati spletno stran za večjo vidljivost.
  • Pridobili vpogled v uporabo analitičnih orodij za spremljanje in izboljšanje digitalnih kampanj.
  • Razumeli, kako prilagoditi marketinške strategije za različne regije in trge. 

Komu je delavnica namenjena? 

Delavnica je namenjena:

  • B2B podjetjem in proizvajalcem, ki želijo okrepiti izvoz preko digitalnih kanalov.
  • Podjetjem, ki želijo izboljšati svojo digitalno prisotnost na mednarodnih trgih.
  • Vsem, ki želijo pridobiti praktična znanja za uporabo digitalnih orodij v izvoznem procesu.

Program

Izid / rezultat:

Po delavnici boste:

  • Razumeli, kako izbrati in uporabiti ustrezne digitalne kanale za vaš izvozni načrt.
  • Imeli osnovni načrt za izboljšanje vaše digitalne prisotnosti na tujih trgih.
  • Pridobili praktična znanja za prilagoditev marketinških strategij glede na regijo in ciljno občinstvo.

Delavnica je brezplačna z obvezno prijavo do 13. 1. 2025.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj