Organizacija spletne trgovine

Organizacija spletne trgovine

21. 11. 2024

Primorski tehnološki park (prvo nadstropje, predavalnica N 19), Mednarodni prehod 6, Vrtojba, Šempeter pri Gorici

Datum: 21. november 2024, od 13.00 do 16.00 ure

Vabljeni na zaključno delavnico Sales Mix Masterclass  na temo Organizacija spletne trgovine, kjer boste s Črtom Podlogarjem, mojstrom spletne prodaje in digitalnega marketinga, pridobili ključna znanja za postavitev in učinkovito upravljanje spletne trgovine.

Delavnica je zasnovana kot interaktivno srečanje, kjer se boste osredotočili na prakso in optimizacijo procesov za uspešno spletno poslovanje.

Delavnica je brezplačna.

Prednost pri prijavi imajo ustanovitelji podjetij, zaposleni v prodajnih in marketinških oddelkih podjetij in potencialni podjetniki, ki so tik pred lansiranjem produkta/storitve na trg.

Kaj boste pridobili na delavnici?

  • Načrtovanje strukture spletne trgovine: Osnovni koraki za smiselno in učinkovito postavitev trgovine, ki uporabnikom omogoča enostavno nakupno izkušnjo.
  • Kategorizacija izdelkov in ustvarjanje uporabniku prijazne navigacije: Kako organizirati izdelke v kategorije in ustvariti intuitivno navigacijo, ki izboljšuje uporabniško izkušnjo.
  • Sistem upravljanja zalog in logistike: Praktični nasveti za organizacijo zalog in logistike, ki olajšajo upravljanje spletne trgovine in zagotavljajo nemoteno oskrbo.
  • Možnosti za spletna plačila: Pregled varnih in prilagodljivih plačilnih rešitev (kreditne kartice, PayPal, Stripe idr.) ter kako izbrati pravo možnost za vaše stranke.
  • Varnostni ukrepi in zaščita podatkov: Osnove zagotavljanja varnosti podatkov (SSL certifikati, GDPR) za zaupanje strank in zaščito njihovih osebnih informacij.
  • Obvladovanje strankine podpore in vračil: Nasveti za učinkovito obvladovanje podpore strankam in reševanje vračil, kar pripomore k zvestobi in zadovoljstvu kupcev.
  • Ključni KPI-ji za spletno trgovino: Katere kazalnike uspešnosti (npr. stopnja konverzije, povprečna vrednost naročila) spremljati za boljšo analizo in usmerjanje prodaje.
  • Uporaba podatkov za optimizacijo prodajnih procesov: Uporaba podatkov za izboljšanje prodaje in prilagajanje strategije za večjo donosnost.

O predavatelju: Črt Podlogar je izkušen digitalni strateg, svetovalec in govorec, ki je predan reševanju izzivov na področju marketinga in prodaje za podjetja, ki želijo razumeti, kako digitalne rešitve lahko prispevajo k doseganju njihovih rezultatov ter vplivajo na njihovo trženje in prodajo.

Z desetletjem mednarodnih izkušenj na področju razvoja spletnih strani, digitalnega marketinga, integracij CRM/ERP sistemov, analitike in e-trgovine danes raziskuje in analizira prednosti, slabosti ter omejitve digitalnih platform in kanalov, da bi za svoje stranke našel nove priložnosti.

Kot nekdanji tekmovalni debater, ambiciozen novinar, sociolog in radijski napovedovalec združuje te izkušnje in veščine kot govorec na mednarodnih konferencah, kjer širi pozitiven vpliv digitala.

Zagrizen oboževalec Star Treka. “Živite dolgo in uspešno.”

Zakaj se udeležiti?

Ta delavnica vam bo ponudila praktična znanja in vpogled v najboljše prakse za postavitev in upravljanje spletne trgovine, s katerimi lahko optimizirate prodajne procese, povečate zadovoljstvo kupcev in izboljšate konverzije. Ne zamudite priložnosti za pridobitev dragocenega znanja, ki vam ga bo predal izkušen strokovnjak Črt Podlogar.

Pridružite se in nadgradite svoje znanje o spletni prodaji! Rezervirajte svoje mesto zdaj in bodite del zaključne delavnice Sales Mix Masterclass.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj