Native oglaševanje z Janom Beštrom - kako oglaševati na spletnih platformah

Native oglaševanje z Janom Beštrom - kako oglaševati na spletnih platformah

05. 03. 2024

Kovačnica - podjetniški inkubator Kranj, Poštna ulica 4, Kranj

Datum: 5. marec 2024, od 17.00 do 20.00 ure

Izberite eno izmed najbolj učinkovitih orodij za dosego vaše ciljne publike in izkoristi moč Native oglasov.

V današnjem svetu, kjer so uporabniki zasičeni z oglasi, je native oglaševanje postalo eno od najučinkovitejših orodij za doseganje ciljne publike. Takšni oglasi so bolj privlačni, manj moteči in bolj relevantni za uporabnike kot klasični oglasi, zato so lahko bolj učinkoviti pri doseganju konverzij. Native oglaševanje, imenovano tudi domorodno oglaševanje, je oblika spletnega oglaševanja, ki se sklada z obliko in funkcijo platforme, na kateri se pojavlja. To pomeni, da se oglasi ne vsiljujejo uporabniku, ampak se zlivajo z ostalo vsebino in so tako privlačnejši in učinkovitejši.

Na predavanju boste spoznali:

  • Kaj je native oglaševanje?
  • Za koga je primerno?
  • Kako in kje začeti?
  • Najboljše prakse / niše
  • Praktični primeri najboljših kampanj
  • Q & A

Kdo bo z vami delil modrost: Jan Bešter je vodja native oglaševanja za Popolno Postavo / Golden Tree. Specializiran je za Native oglaševanje in ima izkušnje z oglaševanjem na platformah, kot so Outbrain, Tabooli, MGID, Midas, LiveNetLife in Baidu. V svoji karieri je ustvaril že več kot 15 milijonov evrov prodaje po celi Evropi.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj