Kje izgubljam stranke?

Kje izgubljam stranke?

22. 10. 2024

Kovačnica - podjetniški inkubator Kranj, Poštna ulica 4, Kranj

Datum: 22. oktober 2024, od 17.00 do 20.00 ure

Naučite se optimizirati svoje spletne strani. Delavnica pokriva A/B testiranje, analizo s heatmapi in hitre preglede trgovin...

Conversion Rate Optimization (CRO) je proces izboljševanja spletnih strani, landing strani ter aplikacij, s katerim povečamo delež obiskovalcev, ki izvedejo želeno dejanje - najpogosteje nakup, prijava, naročnina.

CRO je sistematičen pristop, ki temelji na analizi podatkov in testiranju, z glavnim ciljem izboljšanja uporabniške izkušnje, povečanja CTR (Click-Through Rate), AOV (Average Order Value) in zmanjšat bounce rate.

Na delavnici boste govorili o:

  • Kaj je CRO in zakaj je ključen za rast vašega posla?
  • Primeri iz dobre prakse ter prednosti optimizacije.
  • "Before & After" primerjave spletnih strani z dejanskimi rezultati izboljšav.
  • Uporaba heatmapov za oblikovanje hipotez in izboljšanje uporabniške izkušnje.
  • Kako postaviti A/B test v orodju Convert.com - korak za korakom.
  • Kakšni so pričakovani rezultati in kako hitro jih lahko dosežete?
  • Quick Conversion Audit spletnih trgovin gostov delavnice.

Kdo bo z vami delil modrost?

Ervin Prislan je ustanovitelj Conversion Design, največje agencije v regiji Balkana in Srednje Evrope, specializirane za CRO. Njegova ekipa sodeluje z vodilnimi blagovnimi znamkami, ki ustvarjajo več kot 400 milijonov evrov letnega prometa, in jim pomaga izboljševati UX/UI oblikovanje, izvajati A/B testiranje in optimizirati pristajalne strani.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj