Kako optimizirati prodajni proces

Kako optimizirati prodajni proces

19. 09. 2024

Primorski tehnološki park d.o.o., Vrtojba-Šempeter pri Gorici

Datum: 19 september 2024, od 9:00 do 12:00 ure (3 ure oz. 4 šolske ure)

Vabljeni na prvo delavnico iz cikla Sales Mix Masterclass, Kako optimizirati prodajni proces, ki jo bo vodil Matjaž Slak.

Poleg razvoja produkta je prodaja ključna funkcija v vsakem podjetju. Da bi lahko učinkovito načrtovali in optimizirali vse poslovne procese, kot so proizvodnja, nabava in kadrovanje, ter zanesljivo napovedovali prihodke, mora biti prodajni proces predvidljiv in upravljan. Prav tako je hitra rast prodaje eden glavnih dejavnikov pri pridobivanju nadaljnjih investicij.

Na delavnici boste pod vodstvom uveljavljenega svetovalca Matjaža Slaka raziskali praktične in življenjske nasvete za optimizacijo prodajnega procesa, izbiro in nagrajevanje prodajnikov ter druge ključne vidike učinkovite prodaje.

Program:

  • Prehod od direktne prodaje do kanalskih partnerjev
  • Razvoj različnih prodajnih poti (e-trgovina, B2B, mednarodna prodaja)
  • Strukturiranje prodajne ekipe
  • Uvedba standardiziranih postopkov za večjo konsistentnost in učinkovitost
  • Spremljanje prodajnih metrik, trendov in uspešnosti z naprednimi analitičnimi orodji
  • Vstop na nove trge

O Matjažu Slaku - Matjaž je prodajalec. Za razliko od večine v besedi prodajalec ne sliši nič slabega.

V svoji karieri je izkusil vse vloge v prodaji. Začel je kot prodajalec programske opreme na IBM-u (najprej v Sloveniji in nato v širši regiji). Naslednji korak je bil prodaja kompleksnih informacijskih rešitev. Vodil je prodajno ekipo (in z njo prehodil pot menjave izdelka, ciljnega trga in posledično prodajnega pristopa). Bil je soustanovitelj podjetja, ki je naročnikom pomagalo izgraditi ali prenoviti prodajno funkcijo - za ta namen je izdelal celovito metodologijo izvedbe projektov.

Najbolj je ponosen, da je v knjigi o prodaji, med zahvalami avtorja, na prvem mestu njegovo ime - knjigo je napisal direktor prodaje pri enemu od naročnikov kakšni dve leti po skupnem projektu prenove prodaje.

Zadnjih nekaj let Matjaž pomaga novim, mladim in inovativnim podjetjem biti bolj uspešna v spopadu s kupci.

Udeležba je brezplačna

Dodatne informacije in prijave

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.



Nazaj