Influenser: Kako ga dobiti?

Influenser: Kako ga dobiti?

03. 12. 2024

Kovačnica - podjetniški inkubator Kranj, Poštna ulica 4, Kranj

Datum: 3. december 2024, od 17.00 do 20.00 ure

Naučite se, kako z vplivneži graditi uspešna partnerstva, jih učinkovito voditi in ustvarjati dolgoročno vrednost za svojo blagovno znamko!

Ste podjetje ali blagovna znamka, ki želi izkoristiti moč vplivnostnega marketinga za promocijo svojih izdelkov ali storitev? Ali pa vodja projektov, ki bi rad spretneje obvladoval_a dinamičen svet influencerjev?

Na tej delavnici boste izvedeli, kako identificirati prave vplivneža za svoje cilje, ustvariti zanimive kampanje in vplivneže spremeniti v ambasadorje blagovne znamke.

Pogovarjali se boste o strategijahfinančnih okvirjih in merjenju uspešnosti kampanj. O prodajno usmerjenih kampanjah in družbeno odgovornih kampanjah. In še kaj ...

Delavnica vključuje praktične primere in nasvete kako z vplivneži in ambasadorji dolgoročno sobivati v pestrem svetu marketinga.

Katera vprašanja delavnica naslovi?

  • Kako izbrati prave obraze za blagovno znamko in njene vrednote?
  • Kako se ustrezno pripraviti na sodelovanje?
  • Kako tehnično in kreativno "pobriefati vplivneža?
  • Kako kreativno voditi vplivnostno kampanjo in kje kreatorjem pustiti svobodo?
  • Kako oblikovati učinkovit finančni okvir kampanj in kako sklepati ugodne dogovore.
  • Katere metrike spremljati za oceno uspešnosti kampanj in kako izračunati donosnost naložbe (ROI)?
  • Kaj so pasti in izzivi in kako se jim se izogniti oz. jih reševati?

Kdo bo predaval?

  • Petja Oplotnik - Petja je projektni vodja pri Bold.group, specializirana za vplivnostni marketing, performance marketing in oglaševanje. Z jasnim strateškim pristopom, usmerjenim v doseganje merljivih rezultatov. Petja vodi domače in tuje kampanje, ki ne le povezujejo blagovne znamke z vplivneži, temveč skozi natančno optimizacijo in analizo povečujejo doseg in konverzije.
  • Žiga Jarc - Žiga je specialist digitalnih vsebin v agenciji Bold.group. Ima bogate izkušnje na področju ustvarjanja in vodenja več kreativnih domačih in tujih kampanj, projektnega vodenja, vplivnostnega marketinga, oblikovanja učinkovite digitalne vsebine in tekstopisja. Njegova raznolika strokovnost na področju digitalnega marketinga je pripomogla k uspešnim projektom v različnih panogah, s posebnim poudarkom na hitro premikajoči se potrošniški industriji (FMCG).

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj