Celovito načrtovanje marketinških aktivnosti: načrtovana spontanost in premišljena avtentičnost

Celovito načrtovanje marketinških aktivnosti: načrtovana spontanost in premišljena avtentičnost

25. 10. 2024

Inkubator d.o.o. Sežana (konferenčna dvorana), Kraška ulica 2, Sežana

Datum: 25. oktober 2024, od 9.00 do 12.00 ure

Dogodek je namenjen podjetnikom, ki želijo okrepiti svojo blagovno znamko preko marketinških kanalov.

Delavnica bo vsebovala primere dobrih praks.

Program:

  • Osnove celovitega načrtovanja marketinških aktivnosti
  • Sistemska raba podatkov za boljše odločitve
  • Uporaba avtomatizacije in umetne inteligence v marketingu
  • Orodja za lajšanje izvajanja marketinških aktivnosti
  • Premišljena raba in optimizacija kanalov
  • Primeri, vprašanja in odgovori

Cilj dogodka:

  • Izpostaviti moč premišljenega načrtovanja, ki skozi vrednoste, način komuniciranja in temeljne konkurenčne prednosti izdelka/storitve ohranja avteničnost in spontanost
  • odkriti načine, kako z načrtovanimi pristopi ustvarjati kampanje, ki delujejo naravno, pritegnejo pozornost in krepijo vašo blagovno znamko
  • preučiti premišljeno uporabo in optimizacijo različnih marketinških kanalov za doseganje največje učinkovitosti kampanj

Predavateljica: Janja Novoselc

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj