Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju

Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju

24. 04. 2024

na spletu preko aplikacije ZOOM

Datum: 24. april 2024, od 15.00 do 16.30 ure

Na četrtem brezplačnem spletnem seminarju v seriji Marketinških hotizontov boste zajadrali v konkretne in praktične priložnosti, ki jih prinaša umetna inteligenca ter omejitve in primere, kdaj je potrebno svoje sposobnosti postaviti pred sposobnosti AI.

Spletni seminar je primeren za vse, ki ste digitalno prisotni, ki ustvarjate vsebine v digitalnem prostoru ali splet uporabljate za doseg in višjo prodajo preko spletnega oglaševanja.

Vsebina:

Delavnic in izobraževanj (brezplačnih in plačljivih) na temo umetne inteligence je ogromno. Skoraj težko je spregledati katerega od oglasov ali pozivov k prijavi. Tudi zato boste v Marketinških horizontih zajadrali v več kot aktualno temo, ki kliče po osvetlitvi.

Razvoj generativne umetne inteligence je sprožil trend uporabe v najrazličnejše namene, saj je uporabnost le te res široka. Ključno pri poznavanju in izrabljanju AI pa je, da je potrebno vedeti in prepoznati, kdaj je AI v službi nas in nam lahko olajša, pohitri in povečuje učinkovitost naših procesov ter kdaj se moramo uporabi le te izogniti in zaupati svojemu znanju.

Daleč od resnice je stavek, da lahko AI nadomesti človeške možgane ali sposobnosti.

V prvem delu boste spoznali AI v službi priprave:

  • tekstov (ne grem za copy-paste vsebine iz Chat GPT) in
  • vizualov za digitalno oglaševanje s pomočjo Canve.

V drugem delu pa boste pogledali, kje ni prostora za AI in kje moramo ostati konzervativni. Zajadrali boste v:

  • uporabo programov umetne inteligence za upravljanje in optimizacijo kampanj (ali je ta smotrna),
  • kako AI uporabljata tako Google in FB pri digitalnem oglaševanju in katerih napak ne smete narediti, saj boste z njimi metali denar skozi okno,
  • kaj spremljati (kanal), če želite biti na tekočem z vsemi rešitvami na področju umetne inteligence.

Torej ne boste samo častili AI in govorili o tem, kako je življenje z njo postalo neprimerljivo lažje in kako naj jo uporabljamo za vsako nalogo ... ampak boste kritično pogledali na področja, kjer jo je smotrno uporabljati, če želimo biti pri nalogah hitri in produktivni ter na katerih področjih je prav, da zaupamo svojim sposobnostim in ohranimo rezerviran pristop.

Predavateljica: Ajda Novak, mag. sociologije, direktorica podjetja OTB Marketing

Kratek opis predavateljica: Ajda Novak je digitalno-marketinška strokovnjakinja z 11-letnimi izkušnjami, ki je bila del mednarodnih ekip (ZDA, UK, AU, Dubaj), je svetovala največjim korporacijam in danes že četrto leto zapored uspešno krmari po podjetniškem svetu. Je start-up mentorica in soustanoviteljica dveh zagonskih podjetij. Odlikuje jo v prakso usmerjen način predavanja in izredno visoke povratne ocene udeležencev delavnic. V zadnjih treh letih je na povabilo odpredavala preko 450 predavateljskih ur in prisluhnilo ji je preko 1.000 slušateljev.

Prijava: https://oglasevalska-akademija.com/marketinski-horizonti/#prijava



Nazaj