Kako upravljati analitiko in se pripraviti na konec third-party piškotkov? Brezplačni vodič po tehnični nastavitvi.

Kako upravljati analitiko in se pripraviti na konec third-party piškotkov? Brezplačni vodič po tehnični nastavitvi.

24. 07. 2024

na spletu preko aplikacije ZOOM

Datum: 24.julij 2024, od 15.00 do 16.30 ure

Že sedmi spletni seminar Marketinških horizontov gre na področje, ki je že in še močno bo, zaznamovalo marketinško krajino tega leta. Govorili boste o tem, kako učinkovito upravljati analitiko in se pripraviti na konec third-party piškotkov.

Ta spletni seminar je vaša priložnost, da iz prve roke izveste, kako učinkovito upravljati analitiko in zagotoviti natančno merjenje uspešnosti vaših marketinških kampanj.

Zajadrali boste v to, kako analitiko upravljati učinkovito in kako lahko dobro upravljanje analitike pomaga pri boljših poslovnih odločitvah in višji rasti/prodaji.

Spoznali se boste z:

  • osnovnimi pojmi: zakaj je analitika sploh pomembna, kaj je razlika med first in third party piškotkom, zakaj se third-party piškotki poslavljajo, kaj to pomeni zame, je server-side tagging rešitev za vse?
  • tehnologije in orodja, ki so ključna za prihodnost
  • kako osnovno namestiti omenjena orodja + BONUS gradivo za udeležence!
  • kaj nam nepripravljenost na omenjene spremembe (žal slabega) lahko prinese
  • vprašanje in odgovori

Ker je že sedaj prijavljenih preko 40 udeležencev iz zelo različnih ozadij bodo poskrbeli, da boste obdelali tako osnovne pojme in razložili ključne razlike in stvari, ki jih morate razumeti, hkrati pa boste zajadrali tudi v zelo specialistična področja, ki vas bodo pripeljala do tega, da bo vaša analitika pripravljena na izzive prihodnosti.

Ker vam v 1 uri ne morejo prikazati vseh praktičnih prikazov rešitev, bodo vsi udeleženci dobili primer postavitve tehničnih nastavitev na konkretnem primeru (posnet video nastavitve). Dobite torej 'tutorial', ki ga lahko implementirate na svojem primeru in si s tem prihranite mnogokatero uro iskanja rešitev in učenja.

Predavateljica: Ajda Novak, direktorica podjetja OTB Marketing

Kratek opis predavateljica: Ajda Novak je digitalno-marketinška strokovnjakinja z 11-letnimi izkušnjami, ki je bila del mednarodnih ekip (ZDA, UK, AU, Dubaj), je svetovala največjim korporacijam in danes že četrto leto zapored uspešno krmari po podjetniškem svetu. Je start-up mentorica in soustanoviteljica dveh zagonskih podjetij. Odlikuje jo v prakso usmerjen način predavanja in izredno visoke povratne ocene udeležencev delavnic. V zadnjih treh letih je na povabilo odpredavala preko 450 predavateljskih ur in prisluhnilo ji je preko 1.500 slušateljev.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj